سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: امروز در برابر پارس جنوبی، بازی به‌گونه‌ای بود که انگار با تیم ملی بحرین بازی داشتیم.
کد خبر: ۵۵۱۲۰۰
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۱ 13 January 2018

فراز کمالوند شامگاه امروز پس از تساوی خانگی تیمش در برابر پارس جنوبی جم در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: اگر ما در مورد قضاوت داوران صحبت کنیم فوراً ما را به کمیته انضباطی فدراسیون احضار می‌کنند ولی قصد دارم بگویم که چه شد که بازیکن ما در دقیقه ۹۵ بازی از زمین اخراج شد؟ من در مورد داوری صحبت نمی‌کنم چون ما را محروم می‌کنند ولی آیا وقتی در بازی‌های قبلی از ناحیه داوری این همه متضرر شدیم، مسئولان کاری برای ما کردند و به اعتراض ما رسیدگی شد؟

وی با انتقاد از وقت تلف کردن‌های بازیکنان حریف اظهار کرد: متأسفم که با چنین فوتبالی رشد می‌کنیم. بگوئید تیم شما سوم یا چهارم جدول است اصلاً قهرمان هم شوید ولی با این فوتبال ارزشی ندارد. در نیمه دوم، بازی ۲۰ دقیقه هم جریان نداشت. گلر حریف هر آن می‌افتاد. وقتی بلند می‌شد، دفاع چپ می‌افتاد. دفاع چپ بلند می‌شد، دفاع راست زمین می‌خورد.

کمالوند بیان کرد: بازیکنان پارس امروز دائم روی زمین بودند و انگار ما داشتیم با تیم ملی بحرین بازی می‌کردیم. خدا پدر بحرین را با بازی امروز پارس جنوبی، بیامرزد. واقعاً فوتبال تیم‌های اروپایی را نگاه کنید، کسی به این شکل خود را به زمین می‌زند؟ فوتبال باید به گونه‌ای ارائه شود که همه لذت ببرند ولی این نوع بازی کردن‌ها که همه روی زمین می‌افتند، چه لذتی دارد؟

وی با اشاره به اینکه از تساوی به‌دست‌آمده در این بازی رضایت ندارد، گفت: دو توپ روی دروازه ما ارسال شد که یکی از آنها گل شد در حالیکه ما سه تا چهار موقعیت ۱۰۰ درصد داشتیم که گل نشد.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان ادامه داد: برای این بازی به کرار استراحت دادم تا در بازی مهم جام حذفی با آمادگی کامل در اختیار تیم باشد چرا که بیشتر تمرکز ما روی جام حذفی است. ما بی‌شک در پایان فصل رتبه تک‌رقمی خود را خواهیم داشت حالا فرقی نمی‌کند این رتبه، ششم باشد یا هفت ولی تمام توان خود را برای بازی با استقلال تهران در جام حذفی خواهیم گذاشت.

کمالوند بیان کرد: اینکه مقابل تیمی که در رده سوم قرار دارد و هفته‌ها صدرنشین لیگ برتر بود تا این حد بازی یک‌طرفه‌ای ارائه کنیم، اتفاق بسیار خوبی است. متأسفانه در این دو هفته داوری‌ها ما را اذیت کرده است.

وی در خصوص کرار جاسم بازیکن عراقی تیمش که در این بازی حضور نداشت گفت: کرار سوپر استار تیم نفت آبادان است. نقش او همانند مسی در بارسلونا و رونالد در رئال مادرید است. او تک‌ستاره تیم ما است و وقتی غیب دارد، تیم ما لطمه می‌خورد برای همین از این بازیکن حمایت می‌کنم تا به بازی جام حذفی برسد و نقش خوب خود را ایفا کند.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در خصوص داوری‌ها نیز گفت: چه باید کنار خط بکنم که تیم داوری با ما خوب باشد تا عکس‌العملی نشان می‌دهم من را اخراج و دو بازی محروم می‌کنند. باید با مدیرعامل باشگاه در این مورد صحبت کنم نباید این برخوردها دوگانه باشد. اینکه با این همه مشکلی که داوری برای تیم ما ایجاد کرده وقتی داور را لمس می‌کنیم جریمه می‌شویم ایا برای همه یکسان است؟ به هر حال ما همیشه سعی می کنم از دایره ادب خارج نشویم.

از سری رقابت‌های هفته نوزدهم لیگ برتر باشگاه‌های کشور، شامگاه امروز تیم‌های صنعت نفت آبادان و پارس جنوبی جم در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی به تساوی یک بر یک رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار