دربازید مديران کل حوزه سياسي و اجتماعي استانداري يزد از پنجمين جشنواره نوروزي پاتوق در روستاي شمسي شهرستان اشکذر مطرح شد: جشنواره‌های بومي جريان ساز نشاط اجتماعي و مشاركت مردمي در معرفي توانمندی‌های مناطق مختلف هستند.
کد خبر: ۵۸۴۲۸۵
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۱ 29 March 2018

مديركل دفتر سياسي، انتخابات و تقسيمات كشوري، مديركل حراست و مديركل دفتر امور اجتماعي و فرهنگي استانداري يزد از پنجمين جشنواره نوروزي پاتوق در روستاي شمسي شهرستان اشكذر بازدیدد کردند.
مديركل دفتر سياسي، انتخابات و تقسيمات كشوري استانداري يزد در اين بازديد ضمن ابراز خرسندي از برنامه‌های متنوع و حضور گروه‌های سني مختلف در اين جشنواره گفت: برگزاري برنامه‌های مناسبتي يا موضوعي با تکیه‌بر توانمندی‌های اجتماعي، زمینه‌ساز تقويت مشاركت مردمي در تمام عرصه‌ها است.
«عباس حيدري» افزود: مردم از طريق مشاركت در تصمیم‌گیری و اجراي برنامه‌ها بهتر می‌توانند توان، دانش و تجربه خود را در مسير پيشرفت و تحقق اهداف كشور به‌کارگیرند كه توجه بيشتر به اين امر ضرورت دارد.
مديركل دفتر امور اجتماعي و فرهنگي استانداري يزد نیز ضمن قدرداني از برگزاركنندگان جشنواره نوروزي پاتوق اظهار داشت: برگزاري جشنواره‌هایی با اين موضوعات، جايگاه ارزشمندي براي معرفي ظرفیت‌های بومي، اقليمي و منطقه‌ای از یک‌سو و به وجود آوردن نشاط و پويايي اجتماعي از سوي ديگر به‌ویژه در مناطق روستايي است.
«فخرالسادات خامسی هامانه» بيان كرد: با توجه به اجراي برنامه‌های فرهنگي و اجتماعي متنوع در روستاي شمسي به‌ویژه درزمینه كتاب و کتاب‌خوانی، شايسته است كتب و آثار نويسندگان داخل استان نيز موردتوجه بيشتري قرار گيرند.
پنجمين جشنواره پوياي نوروزي پاتوق، 5 الي 10 فروردین‌ماه در روستاي شمسي-رستاق از توابع شهرستان اشكذر و مجموعه حاج حسن صفي با محورهاي علم و فناوري، حرفه و مهارت، ورزش و سلامتي، هنر و زيبايي و فرهنگي و اجتماعي با مشاركت مردم محلي در حال برگزاری است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار