مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر گفت: دولت طرح و برنامه های متعددی برای کاهش بیکاری در جامعه پیش بینی کرده که اعطای تسهیلات به ایجاد مشاغل پایدار در سطح روستاها، مناطق عشایری و شهرها یکی از آنهاست.
کد خبر: ۶۰۰۱۵۳
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۳ 03 May 2018

به گزارش تابناک : سید اسماعیل موسوی روز پنجشنبه افزود: طرح های اشتغالزایی زیادی برای دریافت تسهیلات در دبیرخانه استان بوشهر پذیرفته شده که دستگاه ها و بانک های عامل رسیدگی دقیق بر آنها دارند و به متقاضیان پرداخت خواهند کرد.
مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر بیان کرد: باتوجه به اینکه طرح های متقاضیان در وضعیتی قرار داشتند که به سرانجام و نتیجه نهایی نرسیده بودند، در جلسات کارگروه اشتغال شهرستان ها بنا به تاکید استاندار به عنوان حرکتی نو پرونده ها با حضور متقاضیان و دستگاه های اجرایی و بانک های عامل بررسی می شود.
وی گفت: براساس ماحصل رسیدگی به پرونده های متقاضیان در کارگروه اشتغال شهرستان گناوه پیش بینی می شود تا پایان هفته آینده 26 طرح به مرحله پرداخت برسد درحالیکه قبل از این نشست سه طرح پرداخت شده بود.
موسوی اظهارکرد: در شهرستان های تنگستان، دشتی و دیلم نشست های مشابه ای برگزار و حدود 40 طرح در آستانه پرداخت قرار گرفت.
وی گفت: پیش بینی می شود با پرداخت تسهیلات به طرح های متقاضیان در راستای ایجاد و تثبیت و پایداری مشاغل گام های موثری برداشته شود. 
مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر افزود: طبق استاندارد تعریف شده به ازای هر 500 میلیون ریال انتظار داریم یک شغل ایجاد شود که در شهرستان گناوه 420 شغل پیش بینی شده است.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.

 

 

منبع : ایرنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار