مراسم معنوی-فرهنگی و ضیافت افطاری ویژه کودکان حاشیه نشین کرمانشاه با حضور آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه برگزار شد.
کد خبر: ۶۱۲۶۷۵
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۹ 29 May 2018

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در مراسم معنوی-فرهنگی و ضیافت افطاری ویژه کودکان حاشیه نشین کرمانشاه بر زندگی با کرامت همراه با رشد اجتماعی، انسانی، الهی و .. تأکید کرد و گفت: تصمیم جدی توسط خود شما نوجوانان و جوانان می تواند آینده ای روشن و فردی مهم و کارساز در جامعه را برای شما رقم بزند.

وی ابراز کرد: اسلام و شارع مقدس مکلف شدن را قانون می داند و افراد قانونمند هستند که مورد خطاب الهی در قرآن هستند.

به گفته نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه، شخصیت آن چیزی است که انسانها با آن رشد می کنند و عجین می شوند و خداوند پیامبران الهی را برای رشد انسانها فرستاده است.

آیت الله علما، عنوان کرد: شخصیت در خانه و خانواده شکل می گیرد و این شخصیت است که به انسانها اعتبار می دهد تا حدی که احترام به انسانها از خانه خدا بالاتر است.

امام جمعه کرمانشاه، با بیان اینکه تمام احکام اسلام برای رشد و ترقی انسانها قرار داده شده است، گفت: ما انسانها باید بدانیم که نسبت به شخصیت خود بدهکار هستیم.

 قادری مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه نیز در این مراسم از راه اندازی دومین مرکز حمایت از کودک و خانواده توسط بهزیستی در حاشیه شهر کرمانشاه با هدف بررسی مشکلات کودکان کار و خیابانی خبر داد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار