امام‌جمعه مهریز:
امام‌جمعه مهریز با اشاره به ضرورت هوشیاری زائرین اربعین حسینی (ع)، گفت: دشمن با بهانه‌تراشی درصدد ضربه زدن به اعتقادات شیعه است.
کد خبر: ۶۶۳۰۸۹
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۹ 03 October 2018

حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی صبح امروز، در نشست هم‌اندیشی رابطین ستاد عتبات عالیات شهرستان مهریز، گفت: باوجوداینکه مؤسس دین مبین اسلام شخص پیامبر (ص) بودند؛ اما دین اسلام توسط حضرت امام حسین (ع) احیا شد.

وی افزود: خواهران و برادران در موکبی که به نام شهرستان مهریز در کربلای معلا برپا می‌شود، با حفظ حجاب، غیرت و احترام به ارزش‌ها، شأن و منزلت شهرستان را حفظ کرده و به امر خدمت‌رسانی به زائران بپردازند.

امام‌جمعه مهریز تأکید کرد: باید هوشیار باشیم چون دشمن با بهانه‌تراشی درصدد ضربه زدن به اعتقادات شیعه است. در این موکب از هرگونه اسراف جلوگیری کنید.

در ادامه رقیه کفیل‌الناس نیز بابیان اینکه جریان عظیم راهپیمایی اربعین حسینی در ۱۴۰۰ سال گذشته بی‌سابقه است خاطرنشان کرد: باهمت مردم و رابطین ستاد عتبات عالیات، برپایی موکب انصار المهدی، پرچم پرافتخار خدمت به زائرین حضرت سیدالشهدا (ع) است که در این راهپیمایی، برای مردم شهرستان مهریز برافراشته خواهد شد.

مسئول بانوان ستاد عتبات عالیات استان یزد ادامه داد: با توجه به استقبال و مهمان‌نوازی مثال‌زدنی عراقی‌ها از زائران حضرت امام حسین (ع)، امیدوار هستیم بانوان ایرانی به‌ویژه بانوان مهریزی نیز در امتداد حرکت حضرت زینب (س)، در رساندن پیام کربلا به جهانیان کوشا باشند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار