عصر امروز در رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور، تیم 90 ارومیه با پیروزی مقابل مس رفسنجان صاحب سه امتیاز شیرین و ارزشمند خانگی شد.
کد خبر: ۷۳۵۴۴۷
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۲ 16 April 2019
تیم فوتبال 90 ارومیه صاحب سه امتیاز ارزشمند خانگی شد

به گزارش تابناک آذربایجان غربی به نقل از فارس رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور عصر امروز  با دیدار دو تیم 90 ارومیه و مس رفسنجان وارد هفته سی و دوم شد.

شاگردان« وحید بیاتلو» سرمربی تیم فوتبال 90 ارومیه در شرایطی در ورزشگاه تختی با حضور تماشاگران پرشور این شهر به میدان رفتند که به دنبال سه امتیاز بازی خانگی و ارتقاء در جدول رده‌بندی بودند.

امروز در ترکیب اصلی زردپوشان تیم فوتبال 90 ارومیه، عبدالصمد احمدی، نصرتی، علی سلیمانی، صائب محبی، نعمتی، داود شاهواروقی، عرفان پورافراز، محمد زینالی، محمد جلیزی، فرزاد محمدی و محمد عبادزاده به میدان رفتند.

تیم میزبان یعنی ارومیه از همان ابتدای بازی، روی به بازی هجومی آورد و در دقیقه 16 بازی با گل «محمد عبادزاده» موفق شد تا از حریف خود پیش افتد.

در دقیقه 36 بازی داور مسابقه« یحیی بهاری» مدیر تیم 90 ارومیه را از کنار زمین اخراج کرد.

در دقایق پایانی نیمه نخست بازی، بازیکن تیم فوتبال مس رفسنجان به دلیل خطای خطرناک بر روی بازیکن حریف، کارت زرد از داور مسابقه دریافت کرد.

داور این دیدار در نیمه نخست بازی، چهار دقیقه وقت اضافه در نظر گرفته بود که در نهایت این نیمه با یک گل به نفع تیم 90 ارومیه خاتمه یافت.

نیمه دوم این دیدار در حالی آغاز شد که تیم مهمان از همان آغاز بازی و برای جبران نتیجه، به دروازه 90 یورش برد اما«عبدالصمد احمدی» دروازبان این تیم با یک حرکت زیبا در مهار توپ، دروازه را نجات داد.

در ادامه «وحید بیاتلو» در دقیقه 60 بازی دست به تعویض نخست زد و فرشاد اسدی را جایگزین محمد جلیزی کرد.

چند دقیقه بعد، تعویض دوم تیم 90 اتفاق افتاد و پیمان پورصادقی جایگزین محمدعبادزاده، زننده گل نخست تیم فوتبال ارومیه شد.

وحید بیاتلو در دقایق پایانی این دیدار تعویض سوم خود را نیز انجام داد و آرمان سوداگر را به جای عرفان پورافراز وارد میدان کرد.

در ادامه، پنج دقیقه وقت تلف شده برای نیمه دوم این بازی در نظر گرفته شد و در نهایت تیم فوتبال 90 ارومیه با نتیجه یک بر صفر صاحب یک برد شیرین و ارزشمند خانگی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار