کد خبر: ۸۰۱۶۵
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۴ 21 August 2015

به گزارش تابناک ایلام معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا در ایلام گفت: اعتبار آب بخش روستایی در سال ۹۴ به ۱۹۰۰ میلیارد تومان رسید.

رحیم میدانی بعدازظهر امروز در دیدار با محمدرضا مروارید استاندار ایلام اظهار داشت: ما باید به سمتی پیش برویم که با تأمین آب روستاهای مختلف در کشور زمینه‌های مهاجرت معکوس را فراهم کنیم.

وی افزود: در سال 90 اعتبار حوزه آب در بخش روستایی صفر بود که این مبلغ در سال 91 به 410 میلیارد تومان رسید.

معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا در ایلام عنوان کرد: دولت تدبیر و امید توجه ویژه‌ای به توسعه مناطق کم برخوردار و به‌ویژه روستاها دارد و در همین راستا اعتبار حوزه آب در روستاها در سال 94 به یک هزار و 900 میلیارد تومان رسیده است.

استاندار ایلام نیز در این دیدار اظهار داشت: از مسئولان می‌خواهیم که برای تکمیل پروژه‌های سد چناره و سیکان توجه لازم را داشته باشند.

محمدرضا مروارید افزود: توجه به حوزه‌های سد و آب در استان ایلام می‌تواند سبب رونق کشاورزی شود که در کنار آن با توسعه بخش کشاورزی استان ایلام به رونق اقتصادی دست پیدا می‌کند.

معاون وزیر نیرو در سفری یک روزه به استان ایلام با سفر به شهرستان ایوان از سد کنگیر و چشمه سیاهگل و همچنین تصفیه‌خانه شهر ایوان بازدید کرد و روند انجام آب‌رسانی به شهر ایوان را مطلوب ارزیابی کرد.

میدانی در ادامه برای بازدید از پروژه‌های آب در استان ایلام به شهرستان‌های مهران و دهلران سفر می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار