کد خبر: ۸۱۰۶۲۷
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰ 02 January 2020

آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی در همایش تجلیل و تکریم از کارکنان و پرستاران مراکز درمانی سپاه کربلا به‌مناسبت میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار که در سالن الغدیر سپاه برگزار شد، اظهار کرد: دغدغه هر پرستاری دغدغه بیماران بوده که ما آن را به خوبی ارج می‌نهیم.

وی با اشاره به اینکه امروزه برکات سپاه در همه حوزه‌ها به ویژه درمان و سلامت نقش‌آفرین است، تصریح کرد: مراکز درمانی مدرن، مجهز و با کادر مجرب حاضر در تهران و استان‌ها نشان داده‌اند که مدیریت جهادی در هر زمینه‌ای ورود پیدا کند، آن دغدغه به یک موفقیت تبدیل می‌شود.

 

 

نماینده ولی فقیه در مازندران خاطرنشان کرد: سپاه باید وجهه علمی قضیه را جدی بگیرد و هر جا هم پای سپاه در کار است علم هم قوی‌تر خواهد شد بنابراین ما انتظار داریم ورود سپاه از نظر تخصص و کیفیت کار با بالاترین سطح بوده و همچنین پذیرش انواع بیمه‌ها در حوزه درمان باید کارآمدتر شود.

محمدی‌لائینی با اشاره به اینکه روز پرستار یک روز جهانی  است، ادامه داد: طبق فرمایش امام سجاد (ع) عمه من از من پرستاری کرده بنابراین ما به چنین روزی که متعلق حضرت زینب(س) بوده، افتخار خواهیم کرد و آرزوی سلامتی هم برای پرستاران زحمتکش کشورمان داریم.

وی عنوان کرد: رعایت حدود شرعی هیچ محدودیت درمانی ایجاد نمی‌کند و احکام شرعی در بیمارستان‌ها باید رعایت شود.

* ۵ درمانگاه به درمانگاه‌های استان، طی ۶ سال اخیر اضافه شد

در ادامه سردار محمدحسین بابایی فرمانده سپاه کربلای مازندران اظهار کرد: طی ۶ سال اخیر ۵ درمانگاه به درمانگاه‌های استان اضافه شد که از این تعداد یک درمانگاه با کمک یک خیر در سیمرغ احداث شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار