معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: چهار کتاب‌فروشی برای شرکت در پویش "بهارانه کتاب" اعلام آمادگی کرده‌اند.
کد خبر: ۸۴۷۸۸۲
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۹ 09 May 2020

بهارانه کتاب را برای خرید کتاب از دست ندهید

معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: چهار کتاب‌فروشی برای شرکت در پویش "بهارانه کتاب" اعلام آمادگی کرده‌اند.

محمود علی‌محمدی در این گفت‌وگو، در رابطه با اجرای طرح «بهارانه کتاب ۹۹»، اظهار کرد: اجرای این طرح از سوی معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آغاز شده ‌است.

وی افزود: این طرح در استان زنجان نیز از ۲۰ تا ۳۰ اردیبهشت‌ماه اجرا می‌شود که امکان تمدید آن وجود دارد.

این مسئول تصریح کرد: چهار کتاب‌فروشی شامل کتابکده فرهنگ، شهر کتاب، پاتوق کتاب و کتاب‌فروشی بهمن در شهر ابهر برای شرکت در این پویش اعلام آمادگی کرده‌اند.

علی‌محمدی گفت: در این وضعیت مردم می‌توانند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به خرید کتاب‌هایی که نام آن‌ها در بانک اطلاعاتی کتاب ثبت شده ‌است، بپردازند و اگر این طرح در استان مورد استقبال قرار گیرد، امکان تمدید آن بعد از ۳۰ اردیبهشت‌ماه نیز وجود دارد.

معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان ادامه داد: طی این طرح افراد می‌توانند با خرید تا سقف ۱۵۰ هزار تومان از کتاب‌فروشی‌های نامبرده از ۲۰ درصد تخفیف بهره‌مند شوند.

وی خاطرنشان کرد: در راستای اجرای این طرح، کتاب‌فروشی‌ها به‌صورت مداوم ضدعفونی می‌شوند و افراد نیز قبل از ورود و تماس با کتاب باید ضدعفونی دست را انجام داده و از دستکش نیز استفاده کنند.

منبع/ ایسنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار