موفق گفت: استان اصفهان در زمینه طرح‌های صنعتی آماده بهره برداری با پیشرفت بالای ۶۰ درصد رتبه اول کشور را در اختیار دارد.
کد خبر: ۹۳۶۱۰۲
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۹ 29 January 2021

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان، با بیان اینکه طرح‌های صنعتی بالای ۶۰ درصد باید هرچه زودتر تکمیل شوند گفت: با بهره برداری از این طرح‌ها تعداد واحد‌های فعال این استان در بخش صنعت به ۱۴ هزار واحد خواهد رسید.

ایرج موفق با اشاره به نامگذاری سال ۹۹ با عنوان "جهش تولید" افزود: طرح‌های صنعتی بر اساس پیشرفت فیزیکی رده بندی شد و برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شده اند.

او با بیان اینکه این طرح‌ها برای مطرح شدن در کمیته وام باید حدود ۶۰ درصد پیشرفت داشته باشند ادامه داد: انجام مراحل دیوارکشی زمین، احداث سوله و تکمیل زیرساخت‌های آب، برق و گاز باید انجام شده باشد.

به گفته او این استان با ۷۵ شهرک صنعتی دولتی و ۱۰ شهرک صنعتی خصوصی نیز از جایگاه اول کشور از نظر شهرک‌های صنعتی در کشور برخوردار است و در بخش معدن هم با ۱۶۲ پروانه اکتشاف، ۳۷ گواهی کشف و ۸۳۴ پروانه بهره برداری از نظر معادل فعال رتبه اول کشور را دارد.

رییس سازمان صمت استان اصفهان با بیان اینکه حمایت از شرکت‌های کوچک، متوسط و واحد‌های صنفی از اولویت‌های امسال این سازمان است، تصریح کرد: خارج کردن واحد‌های تولیدی از رکود و حل مسائل و مشکلات آن‌ها در بخش‌های مختلف بویژه در روز‌هایی که با شیوه کرونا روبه رو هستیم با جدیت دنبال خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار