به مناسبت روز نیمه شعبان ؛
تابناک سمنان: علیرضا آشناگر استاندار سمنان در پیامی به مناسبت میلاد حضرت ولیعصر(عج) گفت: نامگذاری روز نیمه شعبان به نام سربازان گمنام امام زمان (عج)، پاسداشت اقدام ارزشمند این نیروها در کشف و خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان است.
کد خبر: ۹۵۱۶۲۱
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۲ 29 March 2021

 

 

در متن پیام علیرضا آشناگر به مناسبت ولادت امام زمان (عج) آمده است: نیمه شعبان ، خجسته زادروزِ منجی عالم بشریت است که با ظهور و حضورش چشم انتظاری ها به پایان می‌رسد، پرچم آزادی و آزادگی در تمام جهان استوار و نغمه صلح و مهربانی برای تمام جهانیان طنین انداز می‌شود.

علیرضا آشناگر با اشاره به جایگاه رفیع سربازان گمنام امام زمان (عج) بیان کرد: بدون شک نام گذاری این روز مبارک و ارزشمند به نام سربازان گمنام امام زمان (عج) که خالصانه و بی منت برای پایداری امنیت و آرامش ملت ایران در این سرزمین الهی از هیچ تلاش فروگذار نیستند.

آشناگر در ادامه این پیام تصریح کرد: بر همگان واضح و آشکار است که خنثی سازی تلاش عوامل نفوذ و کشف توطئه های بی شمار بدذاتان و بدخواهان این نظام مقدس، اقدام ارزشمندی است که با همت وافر و تلاش شبانه روزی این چشمان بیدار و سربازان سرافراز به انجام می‌رسد.

استاندار سمنان بیان داشت: به لطف خدا و جهاد این دلیرمردان، امروز کشور سرافراز ایران از هر گونه آسیب و گزندی در امان است و بر خلاف بسیاری از کشورهای منطقه در آرامش کامل و امنیت ستودنی، همچنان با اقتدار و افتخار می درخشد.

وی در ادامه پیام آورده است: خجسته میلاد باسعادت حضرت بقیه الله الاعظم مهدی موعود (عج) و هفته سربازان گمنام را به محضر مقام معظم رهبری، ریاست جمهوری، مردم شریف ایران اسلامی به‌ویژه مردم سرافراز استان سمنان، سختکوشان دلیر وزارت اطلاعات، به ویژه کارکنان اداره کل اطلاعات استان سمنان تبریک و تهنیت عرض می کنم و از درگاه خداوند سبحان، تعجیل در فرج آن حضرت و سربلندی و عزت همه مسلمانان و مستضعفان جهان و افتخار و اقتدار بیش از پیش ایران اسلامی را خواستارم.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار