مدیرکل بیمه سلامت استان همدان:
مدیرکل بیمه سلامت استان همدان با اشاره به استقرار نسخه نویسی الکترونیکی در استان و توقف تدریجی چاپ دفترچه‌های بیمه سلامت گفت: کاهش کاربرد دفترچه‌های بیمه سلامت نباید خللی در ارائه خدمات به بیمه شدگان ایجاد نماید.
کد خبر: ۹۶۸۲۶۹
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۶ 01 June 2021
 سعید فرجی اظهار داشت: استقرار دولت الکترونیک در سازمان بیمه سلامت ایران یک راهبرد اساسی جهت ارائه خدمات مطلوب به بیمه شدگان تحت پوشش می‌باشد و ارائه خدمات مورد نیاز بیمه 
شدگان بصورت الکترونیک می‌تواند سبب تسریع در دریافت خدمات و همچنین ارتقاء سطح رضایتمندی بیمه شدگان گردد. 

به گزارش تابناک همدان، وی ادامه داد: اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیک وکاهش تدریجی کاربرد دفترچه‌های بیمه سلامت از اولویت‌های اصلی سازمان بیمه سلامت ایران است که براساس قوانین بالادستی نظام جمهوری اسلامی ایران برعهده این سازمان گذاشته شده است. 

مدیر کل بیمه سلامت همدان تصریح کرد: نسخه نویسی الکترونیک و کاهش کاربرد دفترچه‌های درمان این سازمان نباید خللی در ارائه خدمات مطلوب به بیمه شدگان ایجاد نباید. از این رو ضروری است تا تمامی چالش‌های این طرح بررسی و موانع احتمالی در اجرای موفقیت آمیز این طرح مرتفع شوند. 

وی با بیان اینکه از ابتدای اردیبهشت ماه چاپ دفترچه در صندوق بیمه سلامت همگانی متوقف شده است گفت: در صندوق روستائیان نیز از ابتدای خرداد ماه و در "سایر صندوق‌ها" از ابتدای تیرماه دفترچه بیمه سلامت چاپ نخواهد شد، اما تا موقعی که دفترچه‌ها برگه داشته باشند بیمه‌شدگان می‌توانند از آن استفاده کنند هرچند تاکید داریم تا حد امکان پزشکان و بیمه‌شدگان ثبت الکترونیک را در پیش گیرند تا هرچه سریعتر بتوانیم از مزایای این طرح ملی بهره‌مند شویم.
 
 فرجی عنوان کرد: مردم می‌توانند سوالات و پیشنهادات خود را از طریق شماره تلفن ۱۶۶۶ مطرح نمایند و همچنین با مراجعه به سامانه خدمات شهروندی بیمه سلامت به آدرس http//eservices.ihio.gov.ir/esc‏ از خدمات درمانی دریافتی و سوابق بیمه‌ای خود مطلع شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار