پس از وزیر بهداشت
به نظر می‌رسد که ورق برگشته است. از جمله آنکه چند روز قبل قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت دولت برای بازدید از زندان قزل‌حصار به استان البرز آمد، اما با استاندار البرز دیدار نکرد و بدون دیدار با عالی‌ترین نماینده دولت در این استان به سفر خود پایان داد.
کد خبر: ۹۷۰۸
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۸ 02 March 2015

به گزارش تابناک – البرز: طبق یک رسم نانوشته در روابط میان مسئولان ارشد کشور، هرگاه مسئولان ارشد دولت به استانی سفر می‌کنند،‌ عالی‌ترین مقام اجرایی در آن استان و یا شهرستان از آنها استقبال کرده و جلسات کاری میان طرفین برگزار می‌شود.
سید حمید طهایی استاندار البرز چندی پیش اعلام کرده بود که در مدت 7 ماه تصدی این مسئولیت، 11 وزیر را به استان البرز دعوت کرده است.
برخی از رسانه‌های همراه استاندار پس از این اظهار نظر نوشتند "در مدت 7 ماه، 11 تن از وزرا به استان سفر داشته‌اند که سفر معاون اول رئیس جمهور، وزیر کشور، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی، سفر رئیس مجلس شورای اسلامی تنها بخشی از مهترین این سفرها بشمار می‌رفت، در جریان هر سفر مشکلات کلیدی استان طرح شد و موجب گردید تا مسئولان ملی از نزدیک مشکلات استان را رصد کنند؛ در واقع سفر وزرا و مسئولان کشور به استان‌ها، موجب ایجاد شناخت از وضعیت و شاکله کلی استانها می‌شود و در مجامع ملی نیز نیازها مطرح گردیده و جهت برون رفت آن تصمیمات در سطح ملی اخذ خواهد شد."
اما به نظر می‌رسد که ورق برگشته است. از جمله آنکه چند روز قبل قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت دولت برای بازدید از زندان قزل‌حصار به استان البرز آمد، اما با استاندار البرز دیدار نکرد و بدون دیدار با عالی‌ترین نماینده دولت در این استان به سفر خود پایان داد.
رسانه‌ها امروز هم اعلام کردند که سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری نیز به البرز آمده است.
بر اساس شنیده‌های خبرنگار تابناک، ستاری به سرعت از کرج عبور و خود را به ساوجبلاغ رسانده است.
معاون رئیس جمهوری در این شهرستان از چند واحد صنعتی و کشاورزی بازدید کرده و این در حالی است که امروز طهایی خود به تهران رفته بود.
هنوز دلیل عدم دیدار مسئولان عالی‌رتبه دولت با استاندار البرز معلوم نیست.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار