آیین یادواره شهدا و توزیع ۱۱۰ بسته معیشتی بین نیازمندان با حضور امام جمعه، فرمانده سپاه سرپل، جمعی از بسیحیان و پرسنل سپاه ناحیه سرپل‌ذهاب در جوار مزار شهدا گمنام این شهر با قرائت فاتحه و تجدید بیعت با امام راحل، شهدا و آرمان‌های انقلاب اسلامی برگزار شد.
کد خبر: ۹۸۳۶۴۱
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۰ 04 August 2021

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا امام جمعه سرپل‌ذهاب روز چهارشنبه در این مراسم گفت: یکی از اصول کمک مؤمنانه، شناسایی افراد نیازمند، کسانی که سرپرست ندارند یا دارای سرپرست از کارافتاده، است.

حجت الاسلام جواد فاطمی اظهار کرد: از این رو کسی توفیق خدمت به نیازمندان را پیدا می کند که خداوند به او این فرصت را داده تا بتواند با مال خود که آن نیز لطفی از طرق پروردگار متعال است، به فقرا و مساکین و ایتام کمک کند.

وی افزود: مردم و مسوولان، با الگو گرفتن از رفتارهای امیرالمؤمنین امام علی (ع)، راه‌های سعادت و پیشرفت را راحت‌تر و آسوده‌تر خواهند پیمود.

امام جمعه سرپل ذهاب با اشاره به شروع بکار رییس جمهور جدید تاکید کرد: شعار دولت سیزدهم مردم داری و حمایت از مستضعفین است و امید می‌رود با حمایت و پشت سر ولایت بود، با تبعیت از سیره امام علی (ع) و آداب کمک مؤمنانه به نیازمندان، جامعه‌ای به‌ دور از هرگونه فقر و فساد داشته باشیم.

فرمانده سپاه ناحیه سرپل ذهاب نیز در این مراسم از اجرای نهضت کمک مومنانه (طرح حاج قاسم سلیمانی) و توزیع ١١٠ بسته کمک مومنانه به همت بسیج سازندگی سپاه این شهرستان خبر داد.

سرهنگ پاسدار نوروز اکبری افزود: هدف از این طرح تاسی از سیره حضرت علی (ع) در دستگیری از نیازمندان و به منظور کمک به بهبود معیشت این خانواده هاست و امید است بتوانیم در روز مباهله پیغمیر(ص)  لبخندی بر لب خانواده های نیازمند بنشانیم.

وی با اشاره به روز مباهله گفت: منزلت حضرت علی (ع) در این واقعه جایگاهی است که دل شیعیان را به عدالت علوی اش محکم و دل دشمنانش را به لرزه انداخته است.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار نفر جمعیت دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار