معاون استاندار و فرماندار ویژه دهلران
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان دهلران گفت : در هفته دولت 18پروژه با اعتباری بالغ بر 36میلیارد تومان کلنگ زنی و بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۹۸۸۲۵۱
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۱ 24 August 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ مجید عسگری در آیین غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدای گمنام دهلران،که با حضور امام جمعه و جمعی از مدیران شهرستان ضمن گرامی داشت شهیدان باهنر و رجایی گفت : شهیدان رجایی و باهنر اسوه و الگوی خدمت بی منت به مردم بودند.

وی اظهار داشت : شهدا با نثار جان خود به ما درس بزرگی دادند و همه ما باید ادامه دهنده راه شهدای گرانقدرباشیم.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان دهلران ادامه داد : خوشبختانه دولت اقدمات بسیار خوبی برای توسعه شهرستان دهلران انجام داده است و مسئولان باید خدمات نظام و دولت را برای مردم بیان کنند

عسگری گفت : پروژه گاز رسانی به شهر های میمه و زرین آباد و روستا های این دو بخش از محل اعتبارات ملی بیانگر توجه دولت به مناطق مختلف کشور و شهرستان است.

وی افزود : امسال به خاطر شرایط کرونا برنامه ها به صورت محدود انجام خواهند شد و مسئولان باید خدمات نظام ودلت را از طریق رسانه ها برای مردم بیان کنند.

عسگری به ویروس کرونا و رعایت پرتوکل های بهداشتی توسط مردم اشاره کرد گفت : خوشبختانه واکسیناسیون در حال اجرا است وب اید مسئولان نسبت به سرعت بخشی و واکسنه کردن مردم در برابر این ویروس اهتمام بیشتری داشته باشند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان دهلران ادامه داد : متاسفانه در چند روز گذشته شاهد افزیش مرگ میر ناشی از کرنا در شهرستان هستیم که نگران کننده و ناراحت کننده است.

در پایان مسوولان در گلزار شهدای گمنام با قرائت فاتحه و نثار گل به مقام شامخ شهدا ادای احترام كردند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار