مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی:

کسب مهارت‌های زندگی از طریق حضور در مدرسه رقم خواهد خورد

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی با اشاره به حضوری شدن کلاس‌ها از امروز، گفت: کسب مهارت‌های زندگی، مسئولیت پذیری، نوع دوستی و… از طریق حضور در مدرسه رقم می‌خورد.
کد خبر: ۱۰۳۶۹۳۵
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۷ 03 April 2022

 

به گزارش تابناک خراسان شمالی، ابوالقاسم اکبری اظهار کرد: در سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین، آموزش و پرورش با نگاه به سند تحول بنیادین، بیانیه گام دوم و اسناد بالادستی، برنامه ریزی دقیقی را برای تعلیم و تربیت طراحی کرده است.

 

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی ادامه داد: علی رغم تلاش دبیران طی ۲ سال گذشته به علت شرایط کرونایی آموزش و پرورش آسیب‌های زیادی پذیرفت.

 

وی با اشاره به شرایط سخت دانش آموزان، والدین و دبیران، افزود: به این خاطر از امروز شرایط برگزاری کلاس‌ها به صورت حضوری مهیا شده است.

 

اکبری بیان داشت: در سند تحول بنیادین مدرسه به عنوان کانون اصلی رشد است لذا باور داریم کسب مهارت‌های زندگی، مسئولیت پذیری، نوع دوستی و… از طریق حضور در مدرسه رقم می‌خورد.

 

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی تصریح کرد: اولیا بازوان قوی آموزش و پرورش بودند لذا در مدت باقی مانده از سال جدید می‌خواهیم با ادامه همکاری عقب ماندگی‌های احتمالی جبران شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار