تجهیزات هوشمند سازی به مدارس کهگیلویه و بویراحمد رسید

مدیر کل نوسازی مدارس کهگیلویه و بویراحمد از مجهز سازی مدارس این استان به وسایل آموزشی هوشمند خبر داد.
کد خبر: ۱۰۸۰۹۱۶
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۶ 07 December 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، سید رضا حسینی نیک گفت: ۷۰ میلیارد تومان تجهیزات آموزشی، هنرستانی، خوابگاهی و نمایش گر تعاملی برای هوشمند سازی مدارس خریداری شد که در مدارس جدید و قدیمی نصب شد.

مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد به نصب نمایشگر‌های هوشمند در مدارس اشاره کرد و افزود: ۳۳ نمایشگر تعاملی خریداری و به آموزش و پرورش استان تحویل داده شد که برآورد اعتباری خرید این نمایشگر‌ها ۳ میلیارد و سیصد میلیون تومان است.

وی از افزایش فضا‌های آموزشی در استان اشاره و بیان کرد: ۷۱ فضای آموزشی و ورزشی با ۲۷۰ کلاس درس با اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومان مهرماه به فضا‌های آموزشی و پرورش استان اضافه شد.

هوشمندسازی مدارس در شرایط مختلفی همچون بیماری، تعطیلات ضروری و خاص سبب می‌شود تا با غیرحضوری شدن کلاس‌ها شاهد ادامه روند آموزش به وسیله آموزش غیر حضوری باشیم و از طرفی در شرایط شیوع بیماری‌ها خیلی از موارد بهداشتی که چالش پدر و مادر‌ها و مدیریت مدرسه‌ها هستند در چنین شرایطی خود به خود منتفی می‌شوند؛

یکی از مزیت‌های هوشمندسازی مدرسه‌ها این است که دانش آموزان در کلاس‌های مجازی می‌توانند راحت‌تر و به‌شکل خصوصی با مدرس خود رابطه علمی برقرار کنند که به‌صورت طبیعی، موجب بالا بردن سطح یادگیری دانش‌آموزان می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار