غرق شدن یک مرد جوان در سد روستای فرنق خمین

در ساعت ۱۹ روز شنبه دهم تیرماه، مدیریت بحران استانداری مرکزی خبر غرق شدن یک مرد جوان را به این سازمان اعلام و درخواست اعزام تیم غواصی برای خارج کردن جسد فرد غریق از داخل آب کرد که با توجه به بعد مسافت و تاریکی هوا، عملیات به روز بعد موکول و صبح امروز با هماهنگی سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری اراک، تیم تخصصی غواصی آتش نشانی اراک به محل حادثه در روستای فرنق از توابع شهرستان خمین اعزام شدند .
کد خبر: ۱۱۱۳۱۵۰
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۶ 02 July 2023

 

به گزارش تابناک مرکزی، آتش پاد سوم محسن فضلی سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک که به اتفاق غواصان آتش نشان به محل حادثه رفته و شخصا عملیات جستجو برای یافتن جسد غریق را بر عهده داشت در این خصوص گفت: به گفته شاهدان عینی، مرد جوانی در حدود ۳۰ ساله که به اتفاق چند نفر دیگر مشغول قایق سواری در این سد بود به داخل آب رفته و غرق شده بود.
فضلی ادامه داد: همراهان این فرد به علت عدم آشنایی با فنون نجات غریق کاری برای نجات وی از دستشان برنیامده و از نیروهای امدادی برای این کار درخواست کمک کرده بودند.
وی افزود: غواصان آتش نشان پس از بررسی محل حادثه و عمق آب و نیز شناسایی محل غرق شدن این مرد جوان به کمک افرادی که شاهد ماجرا بودند، با استفاده از تجهیزات غواصی داخل سد شده و پس از چندین ساعت تلاش نفس گیر و جستجو موفق به یافتن و خارج کردن این مرد از درون آب شدند.
فضلی که خود نیز با پوشیدن لباس غواصی به داخل آب رفته و فرماندهی این عملیات را بر عهده داشت خاطرنشان کرد: غواصان آتش نشانی اراک با خارج کردن جسد این مرد حدودا ۳۹ ساله که به گفته تکنسین اورژانس حاضر در محل، چندین ساعت از مرگ وی گذشته بود و تحویل آن به عوامل انتظامی حاضر در محل به عملیات خود پایان دادند.
سرپرست سازمان آتش نشانی اراک خاطر نشان کرد: شنا کردن در سدها و آب بندهای اطراف شهر بدون داشتن تجهیزات مخصوص ممنوع است و متاسفانه با وجود اطلاع رسانی ها و نصب علائم "شنا ممنوع" و نیز تاکیدات مکرر سازمان آتش نشانی، همه ساله شاهد غرق شدن شهروندان در اینگونه اماکن هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار