همایش و جشنواره طبخ آبزیان در استان بوشهر برگزار می‌شود

مدیرکل امور اقتصادی استانداری بوشهر گفت: همایش و جشنواره طبخ آبزیان با هدف معرفی قابلیت‌ها و ظرفیت‌ها شیلات استان بوشهر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۷۰۵۹۱
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۱ 10 June 2024

به‌گزارش تابناک بوشهر، هادی دل‌افکار در نشست هماهنگی برگزاری نمایشگاه ملی شیلات در بوشهر با تشکر از برگزاری بسیار خوب نمایشگاه شیلات در سال گذشته اظهار کرد: سومین نمایشگاه ملی صنایع شیلاتی بوشهر که یکی از برترین نمایشگاه‌های استان و کشور است در دی امسال برگزار خواهد شد.

مدیرکل امور اقتصادی استانداری بوشهر با اشاره به اهمیت برگزاری میز میگو گفت: نیاز است با توجه به این‌که بوشهر قطب اول پرورش میگو کشور است، میز میگو همزمان با برگزاری این نمایشگاه برگزار شود.

وی همچنین از برگزاری همایش و جشنواره طبخ میگوی پرورشی همزمان با برگزاری نمایشگاه ملی صنایع شیلاتی بوشهر خبر داد و افزود: برگزاری این‌گونه همایش‌ها نقش خوبی در افزایش مشارکت کنندگان و بازدیدکنندگان از نمایشگاه خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان بوشهر نیز با اشاره به استقبال خوب از نمایشگاه شیلات در سال گذشته گفت: دومین نمایشگاه ملی تخصصی صنایع شیلاتی بوشهر در محور‌های تجهیزات آبزی پروری، صیادی، غذا‌های دریایی و صنایع وابسته با حضور ۷۵ شرکت از ۱۶ استان کشور در قالب ۵۵ غرفه برگزار شد که استقبال بسیار خوبی از این نمایشگاه شده است.

حسین نامور افزود: نمایشگاه تخصصی شیلات استان بوشهر یکی از مهم‌ترین رویداد‌های شیلاتی کشور است که علاوه بر معرفی قابلیت‌ها و ظرفیت‌های شیلات استان بوشهر، ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری این بخش را نیز معرفی می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار