آغاز جشنواره حماسه خوانی لردگان

سیزدهمین جشنواره منطقه‌ای حماسه‌خوانی لردگان در آیینی با حضور جمعی از مسوولان و تعدادی از هنرمندان نقال و شاهنامه‌خوان استان‌های زاگرس‌نشین روز یکشنبه آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۱۱۸۴۶۲۳
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۲ 15 September 2024

به گزارش تابناک، منصور کریم‌زاده با گرامی داشت هفته دفاع مقدس در آیین حماسه خوانی لردگان، اظهار داشت: لردگان از شهرستان‌های شاخص چهارمحال و بختیاری است که در همه عرصه‌ها از جمله فرهنگ و هنر نخبگان و هنرمندان توانمند و با استعدادی را در خود پرورش داده است.

وی بیان داشت: وحدت، همدلی و یکپارچگی اقوام، پیام سیزدهمین جشنواره حماسه‌خوانی است، این وحدت است که می‌تواند تمامی مشکلات را از سر راه مردم و مسئولان برداشته و امید را در جامعه جاری کند.

فرماندار لردگان گفت: هرکجا مردم وارد میدان شدند پیروزی از آن نظام بوده و این قدرت قابل‌انکار نیست. مردم شهرستان‌های لردگان، فلارد و خانمیرزا همواره همراه با مردم سایر نقاط استان و کشور در دفاع از کشور ایثار و فداکاری کردند.

کریم‌زاده در پایان با اشاره به همزمانی سیزدهمین جشنواره حماسه‌خوانی با هفته دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: هنرمندی دلاوران دوران دفاع مقدس را سال‌های سال هم نمی‌توان به تصویر کشید و آن‌ها به واقع همچون شخصیت‌های شاهنامه، حماسه‌سازان تاریخ ایران هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار