چهارمحال و بختیاری ظرفیت مطلوبی برای برندسازی گردشگری دارد

مسئول میز گردشگری خلاق سازمان توسعه تجارت ایران گفت: چهارمحال و بختیاری، ظرفیت مطلوبی برای برندسازی در حوزه گردشگری دارد.
کد خبر: ۱۱۸۴۸۴۴
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۴ 17 September 2024

به گزارش تابناک از شهرکرد، علی‌اصغر کشانی در نشست با مدیران اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: از ظرفیت‌های گردشگری طبیعی، تاریخی، هنری و اجتماعی این استان می‌توان برای ساخت لوکیشن‌های فیلم‌سازی بهره‌گیری کرد.

وی افزود: دعوت از اینفلوئنسرها به‌منظور معرفی و تبلیغ جاذبه‌های گردشگری چهارمحال و بختیاری در سطح بین‌المللی به رونق حوزه گردشگری در این استان کمک می‌کند.

مسئول میز گردشگری خلاق سازمان توسعه تجارت ایران خاطرنشان کرد: به‌همین منظور تقویت هماهنگی و همکاری در حوزه اکوتوریسم بین اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری و میز گردشگری خلاق سازمان توسعه تجارت ایران در دستور کار قرار می‌گیرد.

وی بیان داشت: همکاری برای برگزاری رویدادهای گردشگری هنری بین اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری و میز گردشگری خلاق سازمان توسعه تجارت ایران و فراهم کردن زمینه حضور استان در نمایشگاه‌های خارجی یه رونق حوزه گردشگری کمک می‌کند.

کشانی در پایان خاطرنشان کرد: تقویت بازاریابی، تبلیغات و برندسازی بخش‌های مختلف گردشگری چهارمحال و بختیاری از سوی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی شهرکرد و میز گردشگری خلاق سازمان توسعه تجارت ایران پی‌گیری می‌شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار