ترافیک سنگین و پرحجم در محورهای شرق استان تهران

ترافیک سنگین و پرحجم در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران/موج بازگشت مسافران به پایتخت

تهران ـ «تابناک»رئیس پلیس راه شرق استان تهران از موج بازگشت مسافران در آخرین روز تعطیلات تابستانی خبر داد و گفت : ترافیک در محور هراز و فیروزکوه سنگین و پرحجم است.
کد خبر: ۱۱۸۵۱۶۱
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۴ 21 September 2024
سرهنگ ایرج کهریزی  رئیس پلیس راه شرق استان تهران دقایقی پیش در گفت و گو با خبرنگار «تابناک تهران » با اشاره به حجم ترافیک در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران اظهار داشت:برابر تصاویر دریافتی از دوربین های پلیس ،ترافیک و حجم تردد در تمامی محورهای هراز ،فیروز کوه از شما به جنوب سنگین گزارش شده و دامنه ترافیک در ورودی شهرهای منتهی به پایتخت ادامه دارد.
 
وی افزود:در آخرین روز تعطیلات تابستان و بازگشایی مدارس از فردا موج بازگشت مسافران آغاز شده و ترافیک هر لحظه سنگین تر و روبه افزایش است.
 
رئیس پلیس راه شرق استان تهران تصریح کرد: در جهت برقراری سفری ایمن و رفع موانع ترافیکی پلیس در تمامی محورهای شرق استان تهران به صورت محسوس و نامحسوس حضور داشته و با هر گونه تخلف برخورد می کنند.
 
کهریزی در ادامه گفت: ترافیک در ورودی شهرهای فیروزکوه ،گیلاوند،بومهن ،رودهن و جاجرود سنگین و تردد به سمت پایتخت با کندی مواجه است.
 
وی در پایان یادآور شد: رانندگان از سفرهای غیرضروری خودداری کرده و بازگشت سفر خود را به زمان دیگری موکول کنند تا در ترافیک با اتلاف وقت روبرو نباشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار