تابناک کهگیلویه وبویراحمد

پیام عدل هاشمی به مناسبت روز پاسدار

سردار پاسدار عدل هاشمی پور منتخب حوزه ی کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده که این روزها با عنوان مهندس عدل هاشمی خوانده می شود،با ارسال پیامی روزهای پاسدار و جانباز را تبریک گفت.
کد خبر: ۲۲۷۳۱۸
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۵ 10 May 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،سردار پاسدار عدل هاشمی پور منتخب حوزه ی کهگیلویه،بهمئی،چرام و لنده که این روزها با عنوان مهندس عدل هاشمی خوانده می شود،با ارسال پیامی روزهای پاسدار و جانباز را تبریک گفت.
متن پیام تبریک مهندس عدل هاشمی به شرح زیر است:
 این روزها بسم الله الرحمن الرحیم

سوم شعبان المعظم سالروز میلاد مسعود سرور آزادگان جهان امام حسین(ع) و نیز چهارم شعبان ولادت باسعادت بزرگ جانباز تاریخ انسانیت حضرت ابوالفضل (ع) است که حضرت امام خمینی (ره) به میمنت و پاسداشت این ایام معظم از آنها به عنوان "روز پاسدار" و "روز جانباز" یاد نمود.

اینجانب با تبریک اعیاد خجسته شعبانیه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهیدان به ویژه پاسداران و جانبازان و تکریم و تجلیل از خانواده معظم شهیدان، ایام سوم و چهارم شعبان روز مبارک پاسدار و جانباز را به سرافرازان پاسدار و فداکاران جانباز که ملت ایران آسایش و آرامش امروز خود را مدیون غیورمردی و جانفشانی این بزرگمردان می داند که هشت سال دفاع مقدس، با اخلاص و ایمان به خداوند متعال، غیورانه از کشور و کیان جمهوری اسلامی ایران دفاع کردند و آزادگی را برای ملت ایران به ارمغان آوردند و مفهوم آزادی و آزادگی را در فرهنگ لغت این سرزمین معنا بخشیدند، تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

امیدوارم در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) و در استمرار راه امام راحل عظیم الشأن تحت زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامی، عزت و کرامت پاسداری و جانبازی و خدمات شایسته و ارزشمند آنان به انقلاب اسلامی همچنان مستدام باشد

مهندس حاج عدل هاشمی پور

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار