در سالروز ارتحال بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران

6500 زائر اراکی به مرقد مطهر امام خمینی اعزام شدند

تابناک:فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اراک:امام خمینی(ره) بهترین راهکار و روش مبارزه با استکبار و ابرقدرت‌های جهان را ساده‌ زیستی می دانست
کد خبر: ۴۳۵۵۰
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۶ 05 June 2015

به گزارش خبرگزاری تابناک مرکزی فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اراک گفت: سهمیه‌ای که کشور برای اعزام زائران شهرستان اراک در نظر گرفت حدود دو الی سه هزار نفر بود اما در جلسه ستاد استانی مصوب شد که این تعداد به شش هزار و 500 نفر افزایش یابد

پاسدار محمدرضا رضایی فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اراک بیان کرد: دستاورد عظیم و بی نظیر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با جانفشانی و فداکاری شهدای گرانقدر و رهبری عالمانه و شجاعانه امام خمینی(ره) به دست آمده است.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اراک خاطرنشان کرد: از مسؤولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران توقع و انتظار داریم که هنر والای امام و ارزشهای مورد تاکید آن بزرگ مرد به درستی برای نسل جوان تشریح و تبیین شود.

رضایی به عنوان مسؤول فرعی کمیته اعزام کاروان زائران حرم امام راحل در ادامه به نیازهای این اعزام اشاره کرد و عنوان کرد: طی جلسات برگزار شده در این راستا، 25 دستگاه خودروی سبک، 10 دستگاه سواری، 10 مزدا  وانت، 125 اتوبوس، 60 مینی‌بوس، سه دستگاه ماشین یخچالدار، شش هزار لیتر سوخت گازوئیل و وعده‌های پذیرایی جهت اعزام این افراد فعال بودند.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اراک اظهار داشت: مسئولان مربوطه هر شهرستان، بسته‌ها و محصولات فرهنگی مورد نیاز را جهت آشنایی هرچه بیشتر زائران با شخصیت و اقدامات امام بزرگوار در اختیار آنها قرار دادند.

 رضایی با بیان این که امام  خمینی(ره) انسانی عارف، فرهیخته، شجاع  و رهبری فرزانه بوده است تصریح کرد: شخصیت امام خمینی(ره) در سیاست داخلی و خارجی بسیار تاثیر گذار بوده است.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اراک با بیان این که یکی از مشخصه های مهم امام ساده زیستی بود خاطر نشان کرد: امام خمینی(ره) بهترین راهکار و روش مبارزه با استکبار و ابرقدرت‌های جهان را ساده‌ زیستی می دانست.

 رضایی در ادامه گفت: حضور گسترده مردم انقلابی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سالروز ارتحال امام خمینی(ره) در 14 خردادماه، میثاق مجدد با آرمان انقلاب، امام راحل، خون شهیدان و پیام بلند آزادی خواهی در جهان است و موجب ناامیدی دشمنان اسلام و خنثی شدن توطئه های آنان می شود

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار