سرپرست حمل‌ونقل سمنان خبر داد

ثبت بیش از 5000 تخلف در تعطیلات عید فطر در سمنان

سرپرست اداره کل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان سمنان گفت: بیش از پنج هزار مورد تخلف رانندگی با استفاده از دوربین‌های ثبت تخلف در تعطیلات عید سعید فطر در این استان ثبت شد.
کد خبر: ۴۵۰۹۹۲
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۴ 01 July 2017

به گزارش تابناک سمنان، احسان منصورکیایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: مدیریت ترافیک و دریافت اطلاعات برخط تردد در محورهای مواصلاتی استان با استفاده از دوربین‌های نظارت ترافیکی، سامانه‌های ترددشماری و دیگر سامانه‌های هوشمند انجام می‌گیرد.

وی تصریح کرد: در این مدت، علاوه بر ثبت تعداد ترددها، با استفاده از دوربین‌های مخصوص، تخلفات رانندگان نیز در جاده‌های استان سمنان به‌طور مستمر ثبت می‌شود.

سرپرست اداره کل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان سمنان گفت: رانندگان خودروها در سفرها رعایت مقررات و پرهیز از سرعت و سبقت غیرمجاز را مهم‌ترین اصل بدانند تا زمینه کاهش تصادفات جاده‌ای در استان فراهم شود.

منصورکیایی گفت: به‌کارگیری سامانه‌های ثبت تخلف در محورهای مواصلاتی موجب شناسایی هوشمند تخلف، کاهش استفاده از نیروی انسانی و همچنین سبب کاهش تخلفات و تلفات رانندگی در جاده‌ها خواهد شد.

وی اظهار کرد: با توجه به راه‌اندازی سامانه جامع اطلاع‌رسانی 141، هم‌استانی‌های سمنانی درصورتی‌که قصد سفر دارند می‌توانند از امکانات متعدد این سامانه برای مدیریت بهینه سفر استفاده کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار