فرماندار صحنه در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان صحنه از واکسیناسیون ١٠٠ درصدی دانش آموزان در شهرستان صحنه خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۶۳۴۷
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۹ 16 December 2021

علیرضا حیدری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: تزریق دوز سوم واکسن کرونا در شهرستان صحنه در حال انجام و شرایط از جهت تزریق دوز اول و دوم مناسب است، بر اساس آمار تزریق دوز اول در صحنه ٩۵ درصد و تزریق دوز دوم بیش از ٨٠ درصد می‌باشد.

وی با اشاره به واکسیناسیون دانش آموزان، خاطر نشان کرد: خوشبختانه ١٠٠ درصد جمعیت ١٢ تا ١٨ سال شهرستان صحنه در مقابل بیماری کرونا واکسینه شدند.

فرماندار شهرستان صحنه با بیان اینکه وضعیت این شهرستان هم اکنون آبی است، یادآور شد: در حال حاضر واکسیناسیون را خانه به خانه انجام می‌دهیم و بیشتر روستا‌ها و حاشیه شهر با این روش پوشش دهی می‌شوند.

وی ادامه داد: این روش به منظور واکسیناسیون افرادی که توانایی و امکان حضور در مراکز ثابت را ندارند، انجام می‌شود و به نوعی پایشی است که از روستا‌ها آغاز شده و حاشیه شهر و مناطق مرکزی را هم شامل می‌شود، امید است با این روش آمار واکسیناسیون را به ١٠٠ درصد برسانیم.

وی تاکید کرد: یک مرکز تجمیعی در شهرستان صحنه وجود دارد که دارای ١٠ گروه تزریقات است، ۶ درمانگاه شخصی و روستایی و دو پایگاه ثابت و ۴٧ پایگاه روستایی نیز جمعا در حال انجام فرایند واکسیناسیون هستند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار