فرماندار کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
فرماندار کرمانشاه با تاکید بر نیاز به افزایش ظرفیت مکان‌های نگهداری معتادین متجاهر گفت: استفاده از ظرفیت کمپ‌های بخش خصوصی در این راستا در دستور کار قرار گرفته است.
کد خبر: ۱۰۳۹۲۵۵
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۶ 14 April 2022

فضل الله رنجبر در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: یکی از مشکلاتی ما در شهر کرمانشاه، وجود معتادین متجاهر در محلات مختلف شهر است، ما دو اردوگاه برای ساماندهی معتادین داریم، اردوگاه ماده ۱۶ که تحت نظر بهزیستی در جاده سراب نیلوفر است و یک مکان دیگری در چشمه سفید که تحت نظر شهرداری اداره می‌شود.

وی افزود: متاسفانه برای نگهداری تمامی معتادان متجاهر به لحاظ مکانی در مضیغه هستیم با حمایت‌های استانداری توانستیم یک سوله در اردوگاه ماده ۱۶ با کمک بهزیستی استان و شورای مبارزه با مواد مخدر احداث کنیم.

فرماندار کرمانشاه ادامه داد: شهرداری کرمانشاه هم اردوگاه چشمه سفید را توسعه داده، اما علی رغم این توسعه‌ای که ایجاد شده ما با کمبود مکان مواجه هستیم، خوشبختانه با دستورات اکید استاندار و معاون سیاسی امنیتی استانداری توانستیم با همت بهزیستی و شورای مبارزه با مواد مخدر علی الخصوص در منطقه شرق کرمانشاه یعنی کیهانشهر (رسالت) ظرفیت را برای ۲۰۰ نفر دیگر افزایش دهیم، در ایام تعطیلات نوروزی بالغ بر ۴۵۰ نفر معتاد را با همت والای نیروی انتظامی، شورای مبارزه با مواد مخدر، شهرداری و بهزیستی جمع آوری کردیم.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر نیز با کمبود ظرفیت مواجه هستیم، عنوان کرد: امیدواریم بتوانیم با حمایت مدیران استانی ظرفیت را افزایش دهیم، البته بهره بری از کمپ‌های بخش خصوصی در دستور کار است تا بتوانیم از ظرفیت آن‌ها هم برای نگهداری معتادان متجاهر یا معتادانی که خانواده‌ها آن‌ها را معرفی می‌کنند استفاده کنیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار