فرماندار کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
فرماندار کرمانشاه گفت: از تمامی مردم روزه دار استان درخواست دارم که با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر اتحاد و همدلی خود را به جهانیان به نمایش بگذارند.
کد خبر: ۱۰۴۱۶۰۷
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۹ 27 April 2022

فضل الله رنجبر در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: روز جمعه ساعت ۱۱ صبح از مقابل مسجد آیت الله بروجردی شهر کرمانشاه، مراسم راهپیمایی آغاز خواهد شد و در ادامه مسیر منتهی به مسجد جامع شهر کرمانشاه می‌شود، اقامه نماز جمعه را در مسجد جامع شهر کرمانشاه خواهیم داشت.

وی افزود: آنچه در این شرایط بسیار حساس مورد توجه است و شرایطی که حوادث مهمی هم در سطح منطقه و جهان داشتیم، این بار هم ملت مسلمان به دفاع از مظلومین جهان، با حضوری گسترده در این راهپیمایی با عظمت شرکت خواهند کرد هر قدر حضور مردم در این راهپیمایی‌ها و مناسبت‌های مهم و روز جهانی قدس با شکوه‌تر باشد قطعا دشمن در مواضع خود عقب نشینی می‌کند و انسجام و وحدت ملت بیشتر خواهد شد.

فرماندار کرمانشاه ادامه داد: یقینا مردم اهل سنت، اهل حق، تشیع و مردم خوب حوزه شهرستان کرمانشاه با حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس در مسیر اعلام شده، بار دیگر به یاری خدا، نقشه‌های دشمنان نظام و انقلاب را خنثی می‌کنند و وحدت، انسجام، یکپارچگی و ارادت به رهبری، اسلام، قرآن و ملت مظلوم فلسطین را به نمایش می‌گذارند.

وی گفت: من به عنوان یک شهروند از مردم روزه دار و شهروندان درخواست دارم که به همراه خانواده‌های خود در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور فعال و گسترده داشته باشند، ما برای روز جهانی قدس تمهیدات لازم را به لحاظ مسائل امنیتی و امکانات اندیشیدم.امسال گروه‌های هنری، تبلیغاتی در مسیر راهپیمایی برنامه‌های متنوعی را برای شرکت کنندگان راهپیمایی در نظر گرفتند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار