یکر «محمد خندان» یکی از جانباختگان حادثه منا با استقبال مردم و مسئولان وارد بوشهر شد.
کد خبر: ۱۰۵۵۴۸
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۳ 04 October 2015
تابناک بوشهر: محمد خندان یکی از زائران استان بوشهر در سفر حج امسال بود که در حادثه منا جان خود را از دست داد و پیکر وی صبح یکشنبه با استقبال مردم و مسئولان وارد فرودگاه بوشهر شد.

در آئین استقبال از پیکر «حاج محمد خندان»، علاوه بر مردم بوشهر، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، استاندار بوشهر، فرمانده انتظامی استان بوشهر، فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر، فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی ارتش، فرمانده نیروی هوایی ارتش، رئیس‌کل دادگستری استان بوشهر، معاونین استاندار و تعدادی از مدیران کل و مسئولان شهرستان جم حضور داشتند.

جانشین حج و زیارت استان بوشهر در حاشیه این آئین به خبرنگار مهر گفت: امروز پیکر محمد خندان از جانباختگان حادثه منا وارد استان بوشهر شد که مراسم استقبال رسمی با حضور مسئولان استان برگزار شد.

مهدی صداقت از انتقال پیکر این جانباخته حادثه منا به شهرستان جم خبر داد و اضافه کرد: مراسم استقبال در شهرستان جم نیز حدود اعت ۱۱ امروز برگزار خواهد شد.

وی در ارتباط با انتقال پیکر دیگر جانباختگان حادثه منا به استان بوشهر نیز بیان کرد: هنوز زمانی برای این برنامه مشخص نشده است ولی احتمال می‌رود که یکی از جانباختگان استان بوشهر امروز وارد کشور شود.


منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار