معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری اراک گفت: در تلاش هستیم در آستانه مهرماه ۳۰ دستگاه اتوبوس جدید که سال گذشته توسط شهرداری خریداری شد را پس از پلاک‌گذاری به مجموعه ناوگان حمل‌ونقل عمومی شهر اضافه کنیم.
کد خبر: ۱۰۶۴۰۷۸
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۵ 27 August 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی،حجت‌الله مرادی با بیان اینکه هشت دستگاه از اتوبوس‌های مستعمل شهر اراک در دست تعمیر برای اضافه شدن به ناوگان حمل‌ونقل است، افزود: قرارداد هوشمندسازی این ناوگان منعقد شده و در مرحله پیش پرداخت است، اما اجرای آن و تجهیز سامانه‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری چند ماه زمان خواهد برد.
معاون امور زیربنایی و حمل‌ونقل شهری شهرداری اراک گفت: با اجرای طرح هوشمندسازی، پرداخت الکترونیک به سه روش مختلف قابل انجام خواهد بود و شهروندان می‌توانند با استفاده از تلفن همراه، کارت بانکی یا با استفاده از QR کد کرایه اتوبوس را پرداخت کنند.
وی ادامه داد: از دیگر امکانات هوشمندسازی سیستم حمل‌ونقل شهری، امکان رصد موقعیت اتوبوس، زمان سفر و زمان انتظار با استفاده از گوشی تلفن همراه است که امیدواریم تا چهار ماه آینده این طرح به بهره‌برداری برسد.
مرادی تاکید کرد: در صدد توسعه و نوسازی ناوگان، همچنین تجهیز زیرساخت‌های حمل‌ونقل عمومی در سطح شهر اراک هستیم و طرح‌های بسیاری را در نظر داریم که در درازمدت اجرا می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار