در نشست با مدیران منطقه ویژه پارس مطرح شد؛
دفتر انجمن سازندگان تجهیزات صنعتی ایران در منطقه ویژه اقتصادی و انرژی پارس راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر: ۱۰۷۳۸۳
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۵ 07 October 2015
تابناک بوشهر: عضو هیئت‌مدیره انجمن سازندگان تجهیزات صنعتی ایران دیروز در نشست با مسئولان منطقه ویژه پارس با تقدیر از همکاری مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس برای ایجاد شرایط فعالیت این انجمن در منطقه ویژه پارس، اظهار داشت: حضور در منطقه می‌تواند حمایت از تولیدات داخلی را تحقق بخشد.

محمد حسین بصیری با بیان اینکه بیش از ۱۵۰ شرکت در قالب انجمن سازندگان تجهیزات صنعتی ایران فعال هستند، اضافه کرد: این شرکت‌ها دارای توانمندی بالایی هستند که می‌توانند نیازهای صنعت را تامین کنند.

وی با بیان اینکه شرکت‌های خصوصی، دولتی و نیمه‌دولتی در این انجمن عضویت دارند، بیان کرد: پراکندگی این شرکت‌ها در استان‌های مختلف است.

عضو هیئت مدیره انجمن سازندگان تجهیزات صنعتی ایران ادامه داد: فعالان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به دنبال جذب سرمایه‌گذار هستند و ما نیز به دنبال ارائه خدمات هستیم و ایجاد دفتر در منطقه ویژه پارس فضای مناسبی را برای ایجاد تعامل و همکاری فراهم می‌کند.

وی گفت: فرصت خوبی در منطقه ایجاد شده است که زمینه را برای نزدیکی بهره‌بردار و تولیدکننده فراهم می‌کند و این شرایط به معنای حرکت سریع به سمت داخلی‌سازی است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار