پیکر سومین حاجی جان باخته استان بوشهر در حادثه منا، در میان حزن و اندوه عمومی و با استقبال رسمی مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان وارد فرودگاه بوشهر شد.
کد خبر: ۱۱۲۶۳۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۰ 16 October 2015
تابناک بوشهر: در حادثه منا شش نفر از کاروان‎های خانه خدا استان بوشهر جان باختند که دیشب (پنج شنبه) پیکر سومین جان‌باخته، مرحوم "خلیل فرخ" در میان حزن و اندوه عمومی و با استقبال رسمی استاندار، معاونان استاندار، مسئولان دستگاه‌های اجرایی و قشرهای مختلف مردم وارد فرودگاه بوشهر شد.

استاندار بوشهر در مراسم استقبال از زائر جان باخته حادثه منا با تسلیت واقعه حادثه منا اظهار داشت: حادثه منا حادثه تلخی بود که مسلمانان جهان را سوگوار و عزادار کرد.

مصطفی سالاری با بیان اینکه در حادثه منا شش تن از زائران استان بوشهر جان باختند گفت: امیدواریم پیکر زائرانی که در این حادثه جان باخته‌اند با پیگیری مسئولان ذیربط هر چه سریعتر به وطن خود بازگردند.

مدیر حج و زیارت استان بوشهر نیز با بیان اینکه تاکنون پیکرهای سه نفر از زائران جان باخته استان بوشهر به بوشهر بازگشته‌اند تصریح کرد: تلاش برای شناسایی پیکرهای جان باختگان دیگر استان بوشهر ادامه دارد.

عبدالرسول رنجبر گفت: هنوز اطلاعی از پیکرهای حسین عیوضی از تنگستان و عبدالرحمان لطیفی از خارگ که با کاروان‎های بوشهر به حج اعزام شده بودند، نیست.

امام جمعه شهرستان دیر هم  گفت: پیکر خلیل فرخ فردا پس از تشییع در دیر و بردستان در گلزار شهدا بردستان دفن می‎شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار