نایب رئیس شورای شهر:
نایب رئیس شورای اسلامی شهر بوشهرگفت: احداث بیمارستان هسته ای در بوشهر حق مسلم مردم این استان است و همه شوراهای اسلامی استان باید برای تحقق آن پیشگام وبه صورت کتبی خواستار احداث آن در استان بوشهر شوند.
کد خبر: ۱۱۹۵۹۰
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۱ 28 October 2015
تابناک بوشهر: مهرزاد آسایش که چهارشنبه ریاست نشست علنی شورای اسلامی شهر بوشهر را بر عهده داشت افزود: باتوجه به موقعیت خاص استان بوشهر و همسایگی آن با خلیج فارس احداث بیمارستان هسته ای می تواند این استان را به قطب درمانی کشورهای حوزه خلیج فارس تبدیل کند.

وی بیان کرد: وقتی از خارج کشور برای نیروگاه اتمی بوشهر نیروی متخصص آورده شده دلیل نبود نیروی متخصص لازم برای احداث بیمارستان هسته ای در بوشهر منطقی به نظر نمی رسد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر افزود: برای اینکه بیمارستان هسته ای در تهران احداث شود مخالفتی نداریم ولی باید به فراخور واقع شدن این نیروگاه در بوشهر برای این شهر نیز زمینه ارائه خدمات پزشکی هسته ای فراهم شود.

عضو شورای شهر بوشهر نیزگفت: همه مسئولان استان بوشهر به سهم خود باید برای احداث بیمارستان هسته ای در این استان تلاش کنند.

ندا عبدالله زاده با بیان اینکه زیان های نیروگاه اتمی برای مردم بوشهر ولی مزایای آن به کام پایتخت نشینان است ادامه داد: وقتی شمار زیادی از کارکنان نیروگاه اتمی را غیربومی ها تشکیل می دهند، نباید نگران نبود نیروی بومی برای احداث بیمارستان هسته ای بوشهر باشیم.

وی یادآورشد:استاندار بوشهر درمقطعی خبری خوش درمورد احداث بیمارستان هسته ای دربوشهر از سوی رئیس سازمان انرژی اتمی خبر داد ولی این مهم تاکنون محقق نشده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار