در صحن علنی مجلس مطرح شد:
از دولت و رئیس جمهور می‌خواهیم که توجهی به این مساله داشته و به رئیس گمرک تذکر دهند تا مراقب سفره و روزی مرزنشینان باشند.
کد خبر: ۲۱۲۹۹۰
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۷ 16 April 2016
نماینده دشتی و تنگستان از توقف ته لنجی در استان‌های جنوبی انتقاد کرد و گفت: مرزنشینان بوشهر، هرمزگان و خوزستان دچار مشکل و دغدغه شده‌اند.


محمد مهدی پورفاطمی در نشست علنی نوبت عصر امروز (سه‌شنبه، 24 فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به وزرای اقتصاد و کشور در خصوص مسئله ته لنجی گفت: در سه استان بوشهر، خوزستان و هرمزگان دولت مسئله ته لنجی را قطع کرده است و اکثر مردم مرزنشینان این 3 استان دچار مشکل شده‌اند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تاکید کرد: از ریاست جمهور تقاضا می‌شود که با تذکر به گمرک و وزرای اقتصاد و کشور به این موضوع رسیدگی شود.

وی ادامه داد: از دولت و رئیس جمهور می‌خواهیم که توجهی به این مساله داشته و به رئیس گمرک تذکر دهند تا مراقب سفره و روزی مرزنشینان باشند.

گفتنی است در پی نامه اخیر «کرباسیان» رییس گمرک ایران به رییس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور و درخواست محدودیت هایی برای ورود کالای همراه ملوانی در استان های جنوبی، فعالیت شناورها در این خصوص کاهش یافته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار