بازاریان وعده خود را عملی کردند؛
بازاریان گناوه در اعتراض به قطع ورود ته لنجی به کشور اعتراض کردند.
کد خبر: ۲۲۱۸۹۱
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۸ 01 May 2016
بازاریان گناوه که از هفته گذشته در شبکه های مجازی به ویژه شبکه های موبایلی اعلام کرده بودند که در اعتراض به قطع ته لنجی ها در روز 11 اردیبهشت ماه 95 اعتراض و تجمع خواهند کرد، وعده خود را عملی کرده و صبح امروز بازار را تعطیل کردند.

اکنون بازار گناوه که بزرگ ترین بازار تجاری استان بوشهر بوده و دارای اعتبار و شهرت فراوانی در سایر مناطق کشور است، تعطیل شده و بازاریان معتقدند هر چه سریع تر مسئولین باید برای رفع موانع واردات ته لنجی چاره اندیشی کنند.



گفتنی است پس از نامه کرباسیان، رییس گمرک ایران به مسئولین استان بوشهر و جلوگیری از ورود ته لنجی به کشور، بازار استان بوشهر دچار سردرگمی و کمبود کالا شده و بسیاری از شهرهای مرزی و ساحلی استان از دیلم و گناوه گرفته تا بوشهر و دلوار، دیر، کنگان، عسلویه و دیگر نقاط استان بوشهر دچار رکود شدند.

همچنین کمبود برخی کالاها در بازار استان باعث گرانی آن ها و دردسر برای شهروندان استان بوشهر شده است.



اگرچه مسئولین استان رایزنی های گسترده ای با مدیران رده بالای خود برای رفع موانع ته لنجی انجام داده اند اما هنوز گشایشی برای این کار صورت نگرفته و به همین دلیل بازاریان گناوه از چند روز قبل تهدید کردند در صورت عدم رفع مشکلات، در روز یازدهم اردیبهشت ماه این بازار را تعطیل خواهند کرد.

تهدیدی که به آن جامه عمل پوشانده و از صبح امروز شنبه، 11 اردیبهشت 95 مهم ترین بازار تجاری کشور و بوشهر به کما رفت.




اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار