مدیرکل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: یک شرکت بزرگ روسی در بخش توسعه صنعت گردشگری این استان سرمایه گذاری می کند.
کد خبر: ۲۷۰۱۸
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۷ 24 April 2015

به گزارش ایرنا ، کریم حاجی زاده در نشستی با فرماندار خلخال افزود: این شرکت در روسیه جزو شرکت های بزرگ سرمایه گذاری در زمینه راه و ساختمان بوده و قصد فعالیت در توسعه زیرساخت ها و احداث شهرک های گردشگری در استان اردبیل دارد.

وی بیان کرد: سرمایه گذاران این شرکت روسی اخیرا با سفر به استان اردبیل و بازدید از طرح ها و پروژه های گردشگری این استان برای احداث چند هتل مدرن و زیرساخت های بزرگ گردشگری اعلام آمادگی کرده اند.

حاجی زاده اظهار کرد: با توجه به برخورداری این شرکت از تکنولوژی اجرایی پروژه های راه و

ساختمان در مناطق سردسیر از جمله تولید آسفالت سرد متناسب با شرایط آب و هوایی استان اردبیل ، امکانات این شرکت روسی برای اجرای پروژه های زیرساخت مناطق کوهستانی و صعب العبور استان مناسب بوده و از این ظرفیت برای توسعه صنعت گردشگری در مناطق دور دست استان استفاده خواهد شد.

او گفت: در شرایط فعلی اقتصادی دولت تنها راهکار مطمئن برای توسعه صنعت گردشگری در استان اردبیل استفاده از توان و ظرفیت بخش خصوصی است.

مهدی احمدی فرماندار خلخال نیز در این نشست خواستار تلاش مسوولان اداره کل میراث فرهنگی استان برای شناسایی و ثبت آثار تاریخی ناشناخته این شهرستان از جمله در مناطق روستایی و تسریع در اجرای پروژه گردشگری تفرجگاه اندبیل از سوی سرمایه گذار بخش خصوصی شد.

خلخال در جنوب اردبیل واقع است
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار