غلامحسن خسروی یکی از گزینه های تصدی شهرداری بندر گناوه طی بیانیه ای انصراف خود را از این سمت اعلام کرد.
کد خبر: ۲۹۶۰۸
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۵ 30 April 2015
تابناک بوشهر: فرماندار سابق شهرستان های بوشهر، دشتستان و دیر در دولت احمدی نژاد دلیل این تصمیش را "نگرانی از انشقاق شورای شهر و فضای نه چندان رضایت بخش پیرامونی که شورا را تحت فشار قرار می دهد" عنوان کرده است.

متن بیانیه غلامحسین خسروی بدین شرح است:

ما بیغمان مست دل از دست داده ایم/همراز عشق و همنفس جام و باده ایم
بر ما بسی کمان ملامت کشیده اند/ تا کار خود ز آبروی جانان گشاده ایم
رییس و اعضای محترم شورای اسلامی شهر گناوه
با سلام و آرزوی سربلندی...
همچنانکه استحضار دارند، پس از دعوت بیش از نیمی از اعضاء و بر اساس احساس دینی که نسبت به مردم شهرم داشتم، و از سویی توانایی اشراف و تجارب مدیریتی که داشتم، آمادگی خود را برای خدمتگزاری به مردم اعلام کردم و با اقبالی که اکثریت نسبی شورا از برنامه هایم نشان دادند، می دانستم که می توان به مدد الهی و همکاری شما عزیزان و مسئولین و نخبگان و جوانان شهر تحولی ایجاد کرد و طرحی نودرانداخت...

اما اینک و پس از ایجاد شرایطی که دردرون شورا ایجاد شده و حتی نگرانی از ایجاد انشقاق بیشتر به طور فزاینده ای نیز متصور است و از سویی فضای پیرامونی نه چندان رضایت بخشی، که شورا را تحت فشار قرار می دهد، امکان حضور اینجانب را در کنار شما منتفی می کند.

اطمینان دارم با تلاش و احساس وظیفه و مسئولیتی که در تک تک شما عزیزان سراغ دارم، قطعا در انتخاب مدیری توانا و مدبر که بتواند همگرایی، هم افزایی برای خدمت رسانی به شهروندان و توسعه و تعالی شهر را رقم بزند، موفق و سربلند خواهید بود.

مجددا از بذل عنایت شما برادران و خواهران در شورای اسلامی و همه عزیزانی که اینجانب را برای حضور در کسوت خدمتگزاری به مردم شهرم ترغیب نمودند، ابراز تشکر، سپاس و امتنان دارم.
خسروی

شهردار گناوه چه زمان انتخاب می شود؟

پیش از این خسروی توانسته بود رای ثابت 5 عضو شورای شهر را کسب کند، اما به دلیل اختلافات داخلی 4 عضو دیگر، احتمال دارد آنها در جلسه انتخاب شهردار حضور نیافته و با توجه به فرصت قانونی باقی مانده برای این موضوع (20 اردیبهشت) این روند می تواند به انحلال شورای شهر گناوه منجر شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار