مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت: میزان صادرات از گمرک منطقه ویژه پارس به خارج از کشور طی فروردین‌ماه نسبت به سال گذشته ۳۵ درصد افزایش یافت.
کد خبر: ۳۰۵۳۹
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۰ 03 May 2015
تابناک بوشهر: به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، مهدی یوسفی از صادرات بیش از ١,٢ میلیارد دلار کالا از گمرک منطقه ویژه پارس در فردوین ماه امسال به خارج از کشور خبر داد.

وی اظهار کرد: فرودین ماه امسال یک میلیون و ٨٩٩ هزار و ٧٩٣ تن کالا شامل هوی اند، پلی اتیلن سبک و سنگین، دی اتیلن گلایکول، مونو و تری اتیلن گلایکول، کود اوره، بوتان، پروپان، میعانات گازی، پارازایلین، سیمان و متانول به خارج از کشور صادر شده است که در مقایسه با مدت مشابه پارسال از حیث وزن ٣٥ درصد افزایش نشان می‌دهد.

یوسفی تصریح کرد: در دوره مورد بررسی ٨٦٠ هزار و ١٨٣ تن میعانات گازی به ارزش ٤٩٥ میلیون و ٨٥٢ هزار و ٤٩١ دلار به خارج از کشور صادر شده است که از حیث وزن نسبت به مدت مشابه پارسال ٢ درصد رشد نشان می‌دهد.

وی با بیان این که فرودین ماه امسال یک میلیون و ٣٩ هزار و ٦١٠ تن کالای غیرنفتی به ارزش  ٧٣٠ میلیون و ٦١٠ هزار و ١٣٠ دلار به خارج از کشور صادر شده است، گفت: این میزان صادرات کالای غیرنفتی نسبت به مدت مشابه پارسال از نظر وزن ٨٦ درصد و از حیث ارزش ٥٠ درصد رشد نشان می‌دهد.

مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس افزود: مقصد کالاهای صادراتی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس ٢٩ کشور مختلف است.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار