نایب رییس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: با توجه به وجود خطرات احتمالی باید زمینه روشنانی نقاط شلوغ و پر تردد فاقد روشنایی شهر بوشهر فراهم شود.
کد خبر: ۳۱۰۲۴
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۶ 04 May 2015
تابناک بوشهر: ندا عبدالله زاده روزدوشنبه درنشست علنی شورای شهر بوشهر افزود: بارها نسبت به تامین روشنایی خیابان ها و معابر فاقد روشنایی شهر بوشهر تاکید شده ولی این مهم تاکنون اجرایی نشده است.

وی ادامه داد: از آنجا که نبود روشنایی نقاط پرتردد سطح شهر تهدیدی برای جان شهروندان است باید بیش از این به روشنایی نقاط پرتردد سطح شهر اهتمام داشته باشیم.

نایب رییس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: با توجه به مهم بودن موضوع روشنایی نقاط پر رفت و آمد سطح شهر بوشهر چنانچه شهرداری قادر به تامین روشنایی لازم نیست باید از شرکت برق درخواست همکاری شود.

عبدالله زاده اضافه کرد: سرعت کاه های سطح شهر نیز به دلیل نامشخص بودن در برخی مواقع برای شهروندان حادثه ساز می شوند که همین امر ساماندهی وضعیت ظاهری سرعت کاه ها ضروری است.

دیگر عضو شورای شهر بوشهر نیز بیان کرد: وجود آبهای سطحی دربرخی محلات جنوبی بویژه جاده دسترسی به محله سرتل باعث نازیبایی جلوه مبلمان شهری و ایجاد مشکلات و بیماری برای ساکنان محلات جنوبی می شود.

زهرا رضایی بیان کرد: احداث کانل دفع آبهای سطحی در محلات یاد شده از جمله اقداماتی است که می تواند علاوه بر دفع آب های سطحی به زیباتر شدن منظر شهری محلات جنوبی کمک کند.

وی افزود: آسفالت جاده دسترسی محله سرتل به محلات هلیله و بندرگاه نیز از خواسته های مهم شهروندان محله های جنوبی شهر بوشهر است که باید برای این خواسته تدابیر لازم پیش بینی شود.

رضایی بیان کرد: درشهر بوشهر مدتی است که رسم شده که با فوت برخی شهروندان شاهد نصب آگهی های ترحیم آنها در تابلوهای سطح شهر هستیم.

وی گفت: نصب آگهی های ترحیم در تابلوهای شهری سبب آزرده خاطر شدن شهروندان از لحاظ روحی و روانی می شود.

عضو شورای اسلامی شهر بوشهر ادامه داد: برای اطلاع رسانی مراسم ترحیم راه دیگری نیز وجود دارد که از همه لحاظ مناسب تر از نصب آگهی در تابلوهای شهروندی است.

رضایی یادآورشد: نهادینه شدن نصب آگهی های ترحیم درقالب بنر و نصب آن در تابلوهای تبلیغاتی سطح شهر باعث دامنه دارتر شدن این موضوع و پراکنده شدن آگهی ترحیم به صورت گسترده در شهر خواهد بود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار