دبیر کمیسیون اقوام،فرق و مذاهب استان بوشهرگفت:وحدت مسلمان و اقوام ایرانی ضامن حفظ اسلام، انقلاب و پایداری ایران است.
کد خبر: ۳۴۱۵۸۶
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۸ 10 December 2016
سید اسماعیل موسوی در پاسخ به سئوالی در خصوص نصب بنری درشهرستان عسلویه که درآن به قوم بلوچ کم لطفی شده بود افزود:سیاست نظام جمهوری اسلامی و به خصوص دولت، احترام و حفظ حرمت همه اقوام و مذاهب است.
وی یادآورشد: استان بوشهر که میزبان چند هزار نفر از برادران و خواهران اهل سنن است الگوی مناسبی برای همزیستی مسالمت آمیز و نماد برجسته اتحاد و اتفاق است.
مدیرکل سیاسی استانداری بوشهر اضافه کرد: برهمین اساس برای تحکیم این وحدت ، همگان باید تلاش کنند و از رفتاری که بر این مهم خللی وارد کند پرهیز کنند.
موسوی ادامه داد:بنری که با مضمون کم لطفی به برادران بلوچ در روستای بیدخون نصب شده بود با تدبیر فرماندار و شورای تامین این شهرستان بلافاصله جمع آوری و نیروی انتظامی نیز در این رابطه اطلاعیه ای صادر و منتشر کرد.
وی گفت:ایران سرافراز با وجود همه اقوام ایرانی زیبا و ماندگاراست.
این مقام مسئول افزود:همزمان با 22 آذرماه مصادف با 12 ربیع الاول به نقل از منابع اهل سنت زاد روز پیامبر اعظم (ص) برنامه ها و جشن های متنوعی از جمله نشست مشترک علمای شیعه و سنی در استان بوشهر برگزار خواهد شد.
پنج شنبه هفته گذشته در فضای مجازی و کانال های تلگرامی تصویری از یک بنر منتشر شد که زیر آن از قول کلانتری روستای بیدخون عسلویه، درباره اجاره منزل به کارگران بلوچ هشدار داده شده بود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار