امام جمعه عسلویه گفت: شهرستان عسلویه دارای سه مشکل، آلودگی هوا، نبود آب آشامیدنی سالم و بیکاری جوانان است که در نشست با مسئولان استان، قول پی‌گیری و برطرف شدن آنها داده شد.
کد خبر: ۳۵۷۲۶
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۹ 17 May 2015
تابناک بوشهر: حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد در خطبه‌های نماز جمعه عسلویه با تبریک فرا رسیدن عید مبعث رسول گرامی اسلام به عموم مسلمانان جهان اظهار داشت: دین و شریعت پیامبر در آینده‌ای نزدیک مرزهای شرق و غرب را در می‌نوردد و اسلام در سراسر جهان گسترش می‌یابد.

وی با اشاره به اهداف بعثت رسول مکرم اسلام گفت: هدایت و همراهی بشر برای رسیدن به تکامل و تربیت از اهداف اصلی مبعث پیامبرگرامی اسلام است.

خطیب نماز جمعه عسلویه، تسلیم نشدن در مقابل زورگویان یکی از اهداف بعثت پیامبران الهی دانست و گفت: یکی از آموزه‌‌های مهم بعثت نبی اکرم (ص) تسلیم نشدن در برابر زورگویان است.

وی با تاکید بر این نکته که تیم مذاکره کننده هسته‌ای نباید در برابر زیاده خواهی‌های جهان استکبار کوتاه بیاید گفت: تیم مذاکره کننده باید منویات و توصیه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی را مد نظر داشته باشد و به هیچ وجه از خط قرمز ترسیم شده عبور نکند.

امام جمعه عسلویه افزود: تمام خط قرمزهای رهبر معظم انقلاب که در فرمایشات علنی و غیرعلنی ایشان مطرح کرده‌اند باید رعایت شده و لغو تمام تحریم‌ها باید مورد تاکید قرار بگیرد.

هاشمی‌نژاد با بیان اینکه شکست رژیم آل سعود نزدیک است بیان کرد: حمله عربستان به مردم یمن و قتل عام مسلمان این کشور، سبب شکست و فروپاشی رژیم آل سعود می‌شود که این مهم نزدیک است.

خطیب نماز جمعه عسلویه به نشست ائمه جمعه استان بوشهر با فرمانداران و استاندار بوشهر پرداخت و گفت: در این نشست ضمن بررسی مشکلات مناطق مختلف بر ارائه راهکارهای اساسی تبادل نظر شد.

وی با بیان اینکه استاندار بوشهر با ارائه مشکلات عسلویه قول پیگیری و برطرف شدن مشکلات داده است افزود: عسلویه دارای سه مشکل جدی، آلودگی هوا، آب آشامیدنی سالم و بیکاری جوانان است که در نشست با مسئولان استان بوشهر مطرح و استاندار بوشهر قول پی‌گیری و برطرف شدن آنها را داد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار