مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر از تشکیل کمیته‌های تخصصی انتخابات در استان خبر داد و گفت: استان بوشهر برای انتخابات آماده می‌شود.
کد خبر: ۳۹۷۰۳
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۰ 26 May 2015
تابناک بوشهر: سید اسماعیل موسوی صبح سه‌شنبه در جمع خبرنگاران در بوشهر با اشاره به نامگذاری امسال توسط مقام معظم رهبری به نام سال همدلی و همزبانی دولت و ملت، اظهار داشت: از همه توان و ظرفیت‌ها برای تحقق منویات مقام معظم رهبری استفاده خواهیم کرد و امیدواریم به اهداف مورد نظر دست یابیم.

وی در ادامه به تشریح اقدامات صورت گرفته برای برگزاری انتخاب پرداخت و بیان داشت: امسال دو انتخابات مهم را در اسفندماه پیش رو خواهیم داشت که از همه ظرفیت‌ها برای برگزاری انتخاباتی پرشور و با مشارکت حداکثری مردم استفاده خواهیم کرد.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر اضافه کرد: برگزاری دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری به صورت همزمان باعث حساسیت بیشتر کار می‌شود و تلاش داریم تا با برنامه‌ریزی مناسب، انتخابات به بهترین شکل و با رعایت تمامی قوانین و مقررات برگزار شود.

وی از تشکیل کمیته‌های انتخابات خبر داد و افزود: در ستاد انتخابات استان بوشهر کمیته‌های تخصصی فناوری، حقوقی، استعلامات، امنیت و مالی و پشتیبانی تشکیل شده است.

موسوی با اشاره به برگزاری انتخابات در هفتم اسفندماه، ادامه داد: ثبت‌نام از داوطلبان یکی از مراحل مهم برگزاری انتخابات است که آذرماه برای ثبت‌نام و اعلام حضور افراد در انتخابات اعلام شده است.

وی بیان کرد: افرادی که قصد حضور در انتخابات را داشته و نیاز به استعفا از مسئولیت خود دارند، باید شش ماه قبل از ثبت‌نام استعفا دهند که ۲۸ خردادماه آخرین مهلت برای استعفای این افراد است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار