مدیرکل ثبت احوال استان بوشهر گفت: ۹۱۰ واقعه ازدواج در استان بوشهردر فروردین ماه امسال به ثبت رسیده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۲.۹۷ درصد افزایش یافته است.
کد خبر: ۳۹۷۱۲
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۷ 26 May 2015
تابناک بوشهر: کیومرث صالحی‌نیا پیش از ظهرامروز در نشست با کارکنان ثبت احوال استان بوشهر با بیان اینکه خدمات ثبت احوال به صورت الکترونیکی انجام می‌شود اظهار داشت: سامانه‎های ثبت ولادت، وفات، ازدواج، طلاق در استان بوشهر الکترونیکی شده است.

وی با بیان اینکه دفاتر پیشخوان در استان بوشهر خدمات سجلی به مردم ارائه می‌هند تصریح کرد: علاوه بر دفاتر پیشخوان ایستگاه‌های صدور کارت شناسایی هوشمند ملی فعال هستند.

مدیرکل ثبت احوال استان بوشهر با اشاره به اینکه در فروردین ماه واقعه ازدواج در استان بوشهر افزایش یافته است گفت: در این مدت ۹۱۰ واقعه ازدواج در استان ثبت شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۲,۹۷ درصد افزایش دارد.

صالحی‌نیا با اشاره به اینکه میانگین سنی زوج و زوجه بین ۲۳ تا ۳۲ سال ثبت شده افزود: بیشترین ازدواج در میان مردانگروه سنی ۲۵ تا ۲۹ سال و زنان با گروه سنی ۲۰ تا ۲۴ سالهبه وقع پیوسته است.

وی با اشاره به ثبت واقعه طلاق در استان بوشهر بیان کرد: درفروردین امسال ۱۲۰ واقعه طلاق در استان بوشهر ثبت شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۳,۸۵ درصد افزایش نشان می‌دهد.

مدیرکل ثبت احوال استان بوشهر خاطرنشان کرد: بیشترین طلاق‌ها در زوجینی که ۲ تا ۳ سال از زندگی مشترکشان گذشته به وقوع پیوسته است.

وی تصریح کرد: بیشترین طلاق در میان مردان در گروه سنی ۳۰ تا ۳۴ ساله و زنان با گروه سنی ۲۵ تا ۲۹ ساله به وقوع پیوسته است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار