میگلی کلید دار بندر بوشهر؛
صبح امروز در مراسمی، غلامعلی میگلی‌نژاد به عنوان شهردار جدید بندر بوشهر معارفه شد.در این مراسم کارکنان شهرداری و برخی مسئولان استان بوشهر حضور داشتند. و از خدمات سرپرست شهرداری این شهر قدردانی شد.
کد خبر: ۴۰۰۶۷
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۳ 27 May 2015
تابناک بوشهر: صبح امروز در مراسمی، غلامعلی میگلی‌نژاد به عنوان شهردار جدید بندر بوشهر معارفه شد.در این مراسم کارکنان شهرداری و برخی مسئولان استان بوشهر حضور داشتند. و از خدمات سرپرست شهرداری این شهر قدردانی شد.
انتخاب میگلی به عنوان شهردار شهر بوشهر با حواشی فراوانی همراه بود. سعید آزاد شهرکی  وایل سال جاری از ریاست شهرداری بوشهر استفا کرد. شورای شهر بوشهر بعد از رفتن آزاد شهرکی چند گزینه را مورد بررسی قرار داد ونهایتا با غلامعلی میگلی نژاد به توافق رسید.

انتخاب میگلی نژاد از سوی شورای شهر بوشهر از طرف استانداری بوشهر مورد انتقاد قرار گرفت. حکم ریاست شهردار بوشهر حدود 50 روز پرحاشیه را سپری کرد. بالاخره چهارم خرداد ماه حکم نهایی وزیر کشور به دست میگلی نژاد رسید و رسما شهردار بوشهر شد.

یکی از مشکلات اساسی شهر بوشهر مسئله مبلمان شهری و زیبا سازی شهر است.
 معاون امور عمرانی استاندار بوشهر با بیان اینکه توجه به زیبا سازی شهر یکی از اولویت‌های شهرها است اظهار داشت: استان بوشهر دارای 37 شهرداری است که باید افزایش زیرساخت‌های خدمات شهری و زیبا سازی شهری در اولویت قرار داشته باشد.

قسمت جالب این مراسم صحبت های میگلی نژاد بود. شهردار جدید بوشهر به حاظرین در مراسم گفت: شما به چهره کنونی شهر نگاه کنید ومقایسه خواهید کرد با  یک ماه آینده بعد از مدیریت شهر. میگلی نژاد به موضوع پیشرفت شهر بوشهر اشاره کرد و ادامه داد: من قول می دهم تا پنج سال آینده جمعیت بوشهر به دوبرابر برسد، من قول می دهم بوشهر یکی از زیباترین شهرهای ایران شود.

در این جلسه با قرائت و اعطای حکم وزیر کشور، غلامعلی میگلی‌نژاد به طور رسمی به عنوان شهردار جدید بوشهرمعرفی و از خدمات ایمان چارکی سرپرست شهرداری این شهر قدردانی شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار