مرضیه حسنی خوانساردر گفتگو با تابناک:
مدیرکل نهاد عمومی کتابخانه های استان کرمانشاه با بیان اینکه، نهاد عمومی کتابخانه برای دومین سال متولی برگزاری جشنواری رضوی است، گفت: مسابقه کتابخوانی جشنواره رضوی در سه مقطع سنی با مطالعه ۶ عنوان کتاب برگزار می شود.
کد خبر: ۴۳۷۳۶۶
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۶ 08 June 2017
مرضیه حسنی خوانسار امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تابناک از کرمانشاه، اظهارداشت: مسابقه ی کتابخوانی جشنواره ی رضوی به صورت اینترنتی و‌مکتوب برگزارمی شود که کودکان و نوجوانان با مطالعه ی یک جلد کتاب و بزرگسالان با مطالعه چهار جلد کتاب در این مسابقه شرکت می کنند.

 وی در ادامه گفت: علاقه مندان برای شرکت در مسابقه می توانند به آدرس اینترنتی WWW.iranpL.ir- kermanshahpl.irیا  سایت WWW.shamstoos.ir مراجعه کرده و منابع کتاب های مسابقه ( Pdf) را دریافت کنند.

مدیر کل نهاد عمومی کتابخانه های استان کرمانشاه با اشاره به اینکه ثبت نام برای شرکت در مسابقه از اول اردیبهشت ماه سالجاری شروع و تا پایان خرداد ماه ادامه دارد.

حسنی خوانسارزی خاطر نشان کرد: در دهه ی کرامت ( مردادماه) جشن اختتامیه برگزار و با اعطای جوایزی نظیر کمک هزینه ی زیارتی به مشهد مقدس و عتبات عالیات، جایزه به ارزش صد هزار تومان به ۳۱۳ نفر  از افراد برگزیده در این مسابقه تقدیر خواهیم کرد.

وی اظهار داشت: در راستای مسابقه کتا بخوانی رضوی سازمان های مختلف با ما همکاری داشته اند، همچنین در سال گذشته برنامه هایی نظیر برگزاری سه نشست تخصصی کتابخوانی،یکصد نشست کتابخوان مدرسه ای و.... برگزار شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار