شهردار بندر بوشهر گفت: برای استفاده بانوان از دریا، پلاژ بانوان در ساحل بوشهر با تجهیزات لازم ایجاد شده که استفاده بانوان از این پلاژ به صورت رایگان می‌شود.
کد خبر: ۴۶۷۱۴۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۷ 26 July 2017
غلامعلی میگلی‌نژاد ظهر امروز در نشست با اعضای شورای شهر بوشهر با بیان اینکه افزایش طرح‌های عمران شهری از برنامه‌های مهم امسال است اظهار داشت: برای افزایش رفاه مردم در دریافت خدمات شهری، طرح‌های مهمی تدوین شده که امسال اجرایی می‌شود.

وی، ساخت هتل در کنار ساحل، مجتمع تجاری شهرداری بوشهر، پارکینیگ طبقاتی، اسفالت و روکش اسفالت کوچه‌ها و معابر، تسریع در ساخت شهربازی بوشهر و دیگر طرح‌های عمران شهری را از جمله اولویت‌های شهرداری بوشهر دانست.

شهردار بوشهر با اشاره به اینکه شناگاه‌های بوشهر برای استفاده مردم از دریا آماده است افزود: برای استفاده بانوان از دریا، پلاژ  بانوان در ساحل بوشهر با تجهیزات لازم ایجاد شده  است.

میگلی‌نژاد با استقبال از ارائه خدمات رایگان در پلاژ بانوان بوشهر گفت: برای استفاده بانوان بوشهری از دریا و استفاده رایگان بانوان بوشهری از پلاژ بانوان، شهرداری بوشهر آمادگی ارائه خدمات لازم دارد.

عضو شورای شهر بوشهر نیز با تاکید بر لزوم رایگان شدن استفاده از پلاژ بانوان در برخی ساعات گفت: استفاده از پلاژ بانوان در شهر بوشهر برای ساعاتی در روز رایگان شود چراکه هم اکنون برخی بانوان بوشهری به سبب شرایط مالی و بعد مسافت نمی‌توانند از پلاژ بانوان به عنوان تنها مکان شنای اختصاصی بانوان در بوشهر استفاده کنند.

ندا عبدالله‌زاده با تاکید بر فراهم شدن تسهیلات لازم برای بانوان در استفاده از پلاژ خاطر نشان کرد: شهرداری بوشهر برای تسهیل استفاده مناسب بانوان از دریا ساعاتی در طول روز و هفته را برای استفاده رایگان بانوان بوشهری از پلاژ بانوان اختصاص دهد.

وی با تاکید بر تحقق مطالبات مردم و تکریم قشرهای مختلف در دریافت خدمات شهری افزود: برای تکریم شهروندان توسعه فضای پلاژ بانوان و آقایان به طور قطع استقبال خانواده‌ها را به دنبال دارد.

عضو شورای شهر بوشهر با اشاره به توسعه پلاژ در ساحل شهر بوشهر تصریح کرد: انتظار می‌رود شهرداری بوشهر برای استفاده بهتر شهروندان از دریا برنامه ریزی جدی برای ایجاد پلاژهای اختصاصی آقایان و بانوان در چند نقطه از ساحل را در دستور کار خود قرار دهد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار