فرماندار گناوه گفت: به‌زودی شاهد تغییرات جدید مدیریتی در شهرستان گناوه خواهیم بود و هدف از این کار هم تسریع در حل مسائل و مشکلات مردمی است.
کد خبر: ۴۷۰۹۹
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۴ 13 June 2015
تابناک بوشهر: عبدالنبی یوسفی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهرستان گناوه باوجود ظرفیت‌های تجاری و بندری می‌توان به یکی از قطب‌های مهم فعالیت‌های بازرگانی در منطقه تبدیل شود.

وی بیان کرد: همه‌ساله شمار زیادی از هم‌وطنان در فصول مختلف سال به بندر گناوه سفر می‌کنند و این بندر به‌عنوان یکی از شهرهای مطرح در کشور شناخته می‌شود به‌ویژه اینکه در ایام نوروز میزبان حجم زیادی از مسافران نوروزی است.

فرماندار گناوه تصریح کرد: در دولت تدبیر و امید همواره تلاش داریم با یک برنامه‌ریزی کارشناسی، گناوه را به جایگاه اصلی خود در استان برسانیم.

یوسفی با اشاره به عملکرد و اقدامات فرمانداری گناوه در دو سال گذشته اظهار داشت: تغییر و مدیریتی در هر شهری طبیعی است و در این راستا تاکنون 24 تغییر و تحول مدیریتی در شهرستان گناوه شاهد بودیم.

 وی بابیان اینکه دولت تدبیر و امید به دنبال شخم زدن نیروهای مختلف خود نیست بلکه با اعتدال پیش می‌رود و همواره از نیروهای توانمند بهره برد.

فرماندار گناوه خاطرنشان کرد: یکی از رویکردها ما در انتخاب مدیران جدید، انتصاب نیروهای جوان در پست‌های مدیریتی است، همان سیاستی که استاندار در کل استان در نظر دارند.

یوسفی تصریح کرد: برخلاف صحبت‌های مطرح‌شده اما این دیدگاه وجود ندارد که چون در دولت قبل مدیری مسئولیتی داشته پس در این دولت نباید باشد.

وی بابیان اینکه دیدگاه ما این است که افراد توانمند باید وارد عرصه مدیریتی در شهرستان شوند، افزود: در همین ارتباط به‌زودی شاهد تغییرات جدید مدیریتی در شهرستان گناوه خواهیم بود و هدف از این کار هم تسریع در حل مسائل و مشکلات مردمی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار