نایب‌رئیس شورای شهر بوشهر گفت: در شهر بوشهر فضایی برای استفاده معلولین به‌ندرت دیده می‌شود.
کد خبر: ۴۷۹۸۲
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۱ 15 June 2015
تابناک بوشهر: ندا عبدالله‌زاده صبح امروز در نشست علنی شورای شهر بوشهر اظهار داشت: کف‌پوش کنونی ساحل بوشهر از محل رافائل تا بخش عمده‌ای از ساحل، دچار مشکلات گسترده‌ای شده است که راه رفتن برای افراد را دچار مشکل کرده است.
عبدالله زاده افزود: در شهر بوشهر فضایی برای استفاده معلولین به‌ندرت دیده می‌شود به‌گونه‌ای که تمام طرح‌های توسعه‌ای در شهر بوشهر از ساحل سازی تا پارک‌های محله‌ای به‌گونه‌ای طراحی و اجراشده که سهمی برای استفاده معلولین در آن دیده نشده است.
وی بیان کرد: یکی از چالش‌های اساسی شهر بوشهر تاریکی پارک‌ها و بوستان‌های شهری است به‌گونه‌ای که مردم بوشهر که به دلیل گرمی هوا در ساعات شب معمولاً از این مکان‌ها استفاده می‌کنند با تاریکی این مکان‌ها مواجه می‌شوند.
نایب‌رئیس شورای شهر بوشهر تصریح کرد: هرچند می‌پذیریم که در طول سال‌های متوالی گذشته چندان توجهی برای توسعه محلات جنوبی شهر بوشهر نشده است اما نباید نگاه شورا و حتی شهرداری صرفاً بر این محلات متمرکز و بر سایر محلات شهر بوشهر بی‌توجهی اعمال شود.

عبدالله زاده اضافه کرد: پیشنهاد می‌کنم ضمن اینکه مشکلات محلات جنوبی شهر بوشهر باید به‌خوبی دیده و اقدامات اساسی برای رفع معضلات موجود انجام شود باید نگاه‌ها بر سایر محلات شهر نیز متمرکز شود.
عضو دیگر شورای شهر بوشهر نیز تصریح کرد: اگر در شهرداری تخلفاتی انجام شود نباید افراد تغییر کنند و در پست‌های هم‌سطح و یا بالاتر قرار گیرند.
اکبر شمسا افزود: اگر به شهردار سابق به دلیل مشکلات نیروی انسانی ایراد می‌گرفتیم امروز نیز باید بر این نیروها و شهردار سخت‌گیر باشیم، حضور بعضی از این افراد در شهرداری سبب می‌شود که هیچ‌گونه توسعه‌ای در شهر اتفاق نیفتد و با جابجایی آن‌ها نیز هیچ اتفاق جدیدی ایجاد نمی‌شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار