با توجه به نزدیکی به ماه مبارک رمضان ایجاد فضایی مناسب توسط سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری متناسب با این ماه ضروری است.
کد خبر: ۴۷۹۸۵
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۴ 15 June 2015
تابناک بوشهر: عضو شورای شهر بوشهر صبح امروز در نشست شورای شهر بوشهر اظهار داشت: مجتمع مسکونی سینا بارها درخواست‌هایی برای آسفالت مجتمع تقدیم شهرداری کرده‌ که بی‌جواب مانده است با توجه به تعداد زیاد واحدهای موجود در این مجتمع ضروری است که به خواسته به‌حق آن‌ها توجه شود.
زهرا رضایی بیان کرد: با توجه به نزدیکی به ماه مبارک رمضان ایجاد فضایی مناسب توسط سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری متناسب با این ماه ضروری است.مهار آب‌های سطحی و استفاده از آن‌ها برای آبیاری فضای سبز نه‌تنها می‌تواند رفع‌کننده معضل آب برای آبیاری بوستان‌ها باشد بلکه در تنظیف محیط شهری نیز می‌تواند تأثیرگذار باشد.
عضو شورای شهر بوشهر خاطرنشان کرد: کمک به بانوان سرپرست خانوار و حمایت از آن‌ها توسط شهرداری با تسهیل ارائه خدمات می‌تواند زمینه‌ساز رشد و بالندگی اقتصادی این افراد در کنار توجه به عزت‌نفس آن‌ها باشد.
رضایی بیان داشت: در خیلی از مواقع بانوان از اعضای شورا درخواست دارند، بخشی از دریا برای استفاده اختصاصی آن‌ها ساماندهی شود، ضروری است شهرداری حتی به شکل موقت تا ساخت پلاژ بانوان به خواسته به‌حق آن‌ها توجه کند.
پیشنهاد جالب به شهروندان برای جمع‌آوری زباله در شهر
عضو دیگر شورای شهر بوشهر گفت: امیدوارم شهردار قولش را به مردم برای تغییرات لحظه‌ای در شهر فراموش نکند.

غلامرضا قادریان اظهار داشت: به شهروندان بوشهری پیشنهاد می‌کنم که هر نفر در طول روز یک آشغال از فضای عمومی بردارد و در محل سطل‌های زباله قرار دهد، حرکت آن‌ها می‌تواد برای فرهنگ‌سازی یک شهر زیبا مؤثر باشد.

وی افزود: شهر بوشهر از کمبود سطل زباله و صندلی برای استراحت مردم در معابر رنج می‌برد که خواسته مردم از شهرداری این است که در این زمینه توجه ویژه‌ای داشته باشد. هرچند بعضی از کوچه‌ها و معابر اقدام به عقب‌نشینی قانونی برای گسترده شدن معابر کرده‌اند اما مشاهده می‌شود که اقدامی برای جابجایی تیرهای برق که با عقب‌نشینی منازل در وسط کوچه واقع‌شده و می‌تواند خطرساز باشد انجام نمی‌شود.

قادریان اضافه کرد: باوجود تذکرهای قبلی، متأسفانه تکلیف برگشت 120 میلیون تومانی که یکی از شهرداری‌های بوشهر برای رهن منزل دریافت کرده بود به شهرداری مشخص نشده است که ضروری است ریاست شورا و شهردار اقداماتی در این زمینه انجام دهند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار