عضو شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: جوان‌گرایی در حوزه مدیریتی استان بوشهر ضروری است.
کد خبر: ۵۱۴۲۶۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۲ 25 October 2017
روح‌الله نصرتی عصر سه‌شنبه در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی شورا با تبریک انتخاب عبدالکریم گراوند به سمت استاندار بوشهر و تقدیر از دولت تدبیر و امید  اظهار داشت: از استاندار  تقاضا داریم با توجه به پتانسیل بالای جوانان توانمند بومی استان که طی این سال‌ها مغفول مانده از این جوانان در جایگاه‌های که به ناحق  توسط عده‌ای کم توان تصاحب شده استفاده کند.

این عضو شورای شهر اضافه کرد: ما شاهد بودیم که طی این سال‌ها حتی مواردی چون مشاور هم از این ظرفیت بی‌نظیر که مورد نظر مقام معظم رهبری و ریاست جمهور است استفاده نشده است.

نصرتی خاطرنشان کرد: جوانگرایی در حوزه مدیریتی استان یکی از ضرویاتی است که می‌تواند انرژی و پویایی قابل توجهی را در ابعاد گوناگون ایجاد کند.

وی افزود: در دهه اخیر نیز شاهد بوده‌ایم بسیاری از پیشرفت‌ها و توفیقات در سایه نقش آفرینی عناصر جوان این مرز و بوم حاصل شده، امری که به کرات رهبری معظم انقلاب به آن اشاره و بر اهمیت برجسته آن تاکید فرمودند.

نصرتی اظهار داشت: انتظار ما از استاندار بوشهر توجه به نیروهای بومی جوان و استفاده از آنها در پست‌های مدیریتی است که مطمئنا نقش مهمی در توسعه، پیشرفت و بالندگی این استان خواهند داشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار